Zoek MDM

Bulletin

Vraag mij om de handleiding die u nodig hebt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 6 maanden geleden #2259 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Vraag mij om de handleiding die u nodig hebt
Kijk, ik heb een probleem met mijn auto, het is een Astra Comfort 1.8 uit 2001 en hij vertoont een mechanisch defect. Volgens de scans geeft hij aan dat het een TPS-sensor is. Ik weet niet waar die zit. Ik zou graag willen dat je me helpt deze sensor te vinden, want ze hebben me verteld dat hij verwijderd en schoongemaakt moet worden, omdat het daar mogelijk aan ligt. Kun je me helpen deze sensor te vinden? Bedankt.
Het onderwerp is gesloten.
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 6 maanden geleden #2260 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Vraag mij om de handleiding die u nodig hebt
Kun je me helpen aan de handleiding van een Astra uit 2001? Ik zou het erg op prijs stellen. Bedankt.
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 6 maanden geleden #2281 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik heb het werkplaatshandboek nodig voor de Opel Frontera 2.8 TD.
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 6 maanden geleden #2301 door handmatig-mechanisch
:cheer: Hallo, ik heb de handleiding nodig voor de Ford Windstar GL uit 1996. Ik hoop dat u me kunt helpen. Bedankt!
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 6 maanden geleden #2305 door handmatig-mechanisch
Hallo!

Ik heb een Peugeot 206cc en ik moet het stuur verwijderen. Ik heb een handleiding gevonden over hoe ik dat moet doen, maar toen ik de Torx 30-schroeven los wilde draaien die aan de achterkant van het stuur horen te zitten, realiseerde ik me dat het stuur deze schroeven NIET aan de achterkant heeft: er zit alleen een gat in het onderste deel van de middenarm en er zitten geen schroeven in, maar je ziet wel een soort ijzeren onderdeel erin, en ik weet niet of ik hefboomwerking moet gebruiken.

Weet je hoe ik het kan verwijderen?

Alvast bedankt voor je hulp