Zoek MDM

Bulletin

Vraag mij om de handleiding die u nodig hebt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 3 maanden geleden #7663 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Vraag mij om de handleiding die u nodig hebt
Ik heb geen handleiding, ik vraag alleen om die van de Galant.
Het onderwerp is gesloten.
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 3 maanden geleden #7666 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Vraag mij om de handleiding die u nodig hebt
Hallo, ik wil graag weten of u het werkplaatshandboek voor de Skoda Felicia 1300 uit 1996 kunt krijgen, of of u het aanhaalmoment weet voor de cilinderkop, drijfstangen en het hoofdlager. Ik sta op het punt mijn auto te repareren, maar ik heb die informatie nodig. Ik stel alle informatie op prijs.
Met vriendelijke groet,
Fernando Huertas
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 3 maanden geleden #7671 door handmatig-mechanisch
Het spijt me, ik heb geen handleiding, noch voor de auto, noch voor de motor. Ik zoek de handleiding voor de Hyosung Aquila 650 carburateurmotorfiets om een defect te repareren. Zoals ik al zei, ik heb geen andere handleiding. Sorry, groeten :)
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 3 maanden geleden #7673 door handmatig-mechanisch
Ik heb jullie hulp nodig bij het vinden van de handleiding voor de SEAT MARBELA uit 1996. Ik moet met name weten hoe ik de transmissie moet demonteren.

Bedankt en met vriendelijke groet;)
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 3 maanden geleden #7703 door handmatig-mechanisch
Hallo, heb je de handleiding van de Mitsubishi Galant uit 2002, 2.4L automaat, of het bedradingsschema van deze auto? Als je die hebt, kun je die dan naar mij mailen? Ik zou het zeer op prijs stellen!!