Zoek MDM

Bulletin

Vraag mij om de handleiding die u nodig hebt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #7473 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Vraag mij om de handleiding die u nodig hebt
Hallo, ik heb de werkplaatshandleiding nodig voor de Mitsubishi Signo 1.3 12-kleppenmotor (voorheen de Mitsubishi Lancer, te vinden op de website van Mitsubishi Venezuela). Als u een procedure heeft om fouten te voorkomen bij het vervangen van de distributieriem, zou ik u daar zeer dankbaar voor zijn.
Het onderwerp is gesloten.
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #7474 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Vraag mij om de handleiding die u nodig hebt
Ik wilde graag weten of u de werkplaats- en reparatiehandleiding voor de Ford Focus 2.0 16v uit 2000 heeft. Alvast bedankt. Mijn adres is
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden - 16 jaar en 8 maanden geleden #7479 door handmatig-mechanisch
Hallo, fijn dat er mensen zoals jij zijn. Ik maak van de gelegenheid gebruik om te vragen of je het reparatiehandboek hebt voor de Volkswagen Passat V5 150 pk uit 1999. Ik ben er echt wanhopig naar op zoek.
Bedankt!
Laatst bewerkt: 16 jaar 8 maanden geleden door .
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #7486 door handmatig-mechanisch
Hallo, zou u mij de werkplaatshandleiding voor een Ford Bronco uit 1998 kunnen toesturen, met name het gedeelte over het elektrische systeem?
Ik zou u zeer dankbaar zijn.
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #7488 door handmatig-mechanisch
Hallo vriend, heb je het werkplaatshandboek voor de Chevy Joy of Chevy Monza? Hoe kan ik eraan komen? Ik wacht op je antwoord.).

groeten.