Zoek MDM

Bulletin

Vraag mij om de handleiding die u nodig hebt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden #4971 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Vraag mij om de handleiding die u nodig hebt

Hallo, ik heb een handleiding voor die GMC, maar in een boek, niet op cd. Als u mij echter een foto stuurt van wat u nodig hebt, stuur ik u graag kopieën van dat gedeelte, zodat u het probleem kunt oplossen. Ik heb een GMC Jimmy uit 1991. Zijn er andere handleidingen die geschikt zijn voor voertuigen met dezelfde motor, zoals de Astro Van en Monte Carlos, die dezelfde 4.3-motor gebruiken? Als ik u kan helpen, sta ik tot uw beschikking.
Het onderwerp is gesloten.
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden #4975 door handmatig-mechanisch
Reactie van een handboekmonteur op het onderwerp " Ik heb een handleiding nodig"
Hallo, ik ben nieuw hier en ik wilde graag weten of iemand me kan helpen aan een handleiding voor een Hyundai Tiburon uit 2004. Bedankt, groeten.
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden #5001 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Vraag mij om de handleiding die u nodig hebt
Geachte heer,
ik ben op zoek naar de servicehandleiding voor de Fiat Uno Fire 1.3L 8-kleppenmotor. Als u er een bezit, zou u mij die dan mogen gebruiken? Ik heb de motor gedemonteerd en heb dringend de technische gegevens nodig.
Dank u voor uw aandacht. Met vriendelijke groet, Svante Feo
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden - 16 jaar en 9 maanden geleden #5002 door handmatig-mechanisch
GEACHTE HEER:
IK BEN OP ZOEK NAAR DE ONDERHOUDSHANDLEIDING VOOR DE FIAT UNO FIRE 1.3L 8-KLEPS MOTOR, BOUWJAAR 2006. ALS U ER EEN HEEFT, KUNT U MIJ DAN TOESTAAN OM DEZE TE GEBRUIKEN? IK HEB DE MOTOR UIT ELKAAR GEMAAKT EN IK HEB DRINGEND DE TECHNISCHE GEGEVENS NODIG. STUUR HET ANTWOORD NAAR

BEDANKT VOOR UW AANDACHT. Met vriendelijke groet, SVANTE FEO
Laatst bewerkt: 16 jaar 9 maanden geleden door .
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden #5010 door handmatig-mechanisch
Ik heb het werkplaatshandboek voor de Fiar Doblo nodig. Bedankt voor alles.