Zoek MDM

Bulletin

Vraag mij om de handleiding die u nodig hebt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 10 maanden geleden - 16 jaar en 10 maanden geleden #4927 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Vraag mij om de handleiding die u nodig hebt
Hey assistent, zou je de handleiding van de Touareg
4.2 lts V8 kunnen uploaden? :laugh:

Graag, dringend.
Laatst bewerkt: 16 jaar 10 maanden geleden door .
Het onderwerp is gesloten.
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden #4935 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Vraag mij om de handleiding die u nodig hebt
Beste vrienden, ik ben op zoek naar de handleiding voor een Kia pick-up uit 2004, modeljaar 1994, met een stuurpook. Als iemand die heeft, zou ik daar heel erg blij mee zijn. Of als iemand de klepopening van dit model weet, is dat nog beter, want ik wil de kleppen kalibreren. Alvast bedankt.
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden #4965 door handmatig-mechanisch
Goedemorgen, ik heb Delangel of Arm nog niet kunnen bereiken voor de handleiding van de Chrysler Plymouth Voyager uit 1995. Denk je dat je me alleen aan de PDF-versie kunt helpen, aangezien ik het origineel op dit moment echt niet kan betalen, hoewel ik dat wel zou willen, haha.:onzeker:
Bedankt en groeten uit Cancun.
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden #4966 door handmatig-mechanisch
Ik heb een handleiding nodig voor een GMC JIMMY, hetzelfde type als de Blazer, en een 4.3 VORTEC-motor.

Kijk, ik heb een probleem met de distributeur, want die heeft een wig waardoor ik hem niet kan manipuleren, zelfs niet een kwart cent, en dat is alles. De tijd is om. Wat kan ik doen? Ik heb een handleiding nodig waarin staat of het verwijderen van die wig geschikt is

of of u me kunt helpen. Ik zou het zeer op prijs stellen als er een complete handleiding is voor deze GMC of Blazer. Ik zou u DUIZEND keer bedanken. Groeten

... Met vriendelijke

... Ing.
Gabriel Flores
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden #4968 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik ben op zoek naar een werkplaatshandboek voor een Renault Mégane. Bedankt!