Zoek MDM

Bulletin

Vraag mij om de handleiding die u nodig hebt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 2 maanden geleden - 17 jaar 2 maanden geleden #3471 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Vraag mij om de handleiding die u nodig hebt
Hallo vriend, ik ben op zoek naar het werkplaatshandboek voor de Toyota Celica GT-i TRD 2.0 motor, 2.0 Twin Cam 16 kleppen, model 3S-GE, bouwjaar 1992. Als u mij kunt helpen, zou ik dat zeer op prijs stellen.
Alvast bedankt.
Armando Ferrari
Laatst bewerkt: 17 jaar 2 maanden geleden door .
Het onderwerp is gesloten.
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 2 maanden geleden #3472 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Vraag mij om de handleiding die u nodig hebt
Hallo,
ik heb de reparatie van het schuifdak van de Xsara Picasso 2.0HDi uit 2003 nodig.
Bedankt.
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 2 maanden geleden #3488 door handmatig-mechanisch
B) HALLO ASST, IK GROEIT U UIT ACAPULCO, MEXICO, EN IK WIL WETEN OF U DE HANDLEIDING VAN DE DODGE DART EN DE FORD RANGER HEBT.
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 2 maanden geleden #3504 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Werkplaats- en onderdelenhandleiding voor de Chevrolet Malibu uit 1981
Hallo, gegroet vriend, ik zou graag willen dat je me helpt de handleiding voor de Chevrolet Malibu uit 1981 . Ik heb hem ooit in een boekwinkel gezien, maar die boekwinkel bestaat niet meer. Hij bevatte de Chevrolet en Monte Carlo uit 1980-1983, de jaren waarin beide auto's erg op elkaar lijken. Bedankt.
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 2 maanden geleden #3507 door handmatig-mechanisch
Zou u mij de reparatie- of onderdelenhandleiding voor de Ford Aerostar XLT uit 1987 kunnen sturen? Ik kan die nergens vinden, en voordat ik hem in handen krijg... Hartelijk dank, met vriendelijke groet, Adrian.