Zoek MDM

Bulletin

Seat Ibiza 1.2 motor handgeschakeld, model 1989

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 4 maanden geleden #8511 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Seat Ibiza 1.2 motor handleiding, 1989 model
Ik probeer het schema van de installatie op te nemen, zodat je kunt zien hoe het werkt, maar computers zijn niet mijn sterkste punt. Als je een e-mailadres of faxnummer hebt, zorg ik ervoor dat ik het je stuur, samen met de koppelwaarden. Ik zou je graag verder helpen, maar dat lukt me niet. Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 4 maanden geleden #8515 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Seat Ibiza 1.2 motor handleiding, 1989 model
Hartelijk dank voor uw interesse om mij te helpen. U kunt mij de informatie sturen naar dit e-mailadres.
Ik vertel je later hoe het gaat.
Bedankt

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 4 maanden geleden #8539 door handmatig-mechanisch
Hallo weer.
De cilinderkop wordt in drie fasen vastgedraaid: fase 1 - 20 Nm, fase 2 - 90º en fase 3 - 90º. U hoeft de cilinderkopbouten niet te vervangen.
Nokkenastandwiel 50 Nm, 45 Nm, schroef van de distributieriemspanner, nokkenassteundeksel 15 Nm, kleppendeksel 10 Nm, bougies 32 Nm, uitlaatspruitstuk op cilinderkop 23 Nm en uitlaatspruitstuk op cilinderkop 23 Nm. Let bij het monteren van de cilinderkop op dat de zuigers allemaal in het midden uitgelijnd zijn om schade aan de kleppen te voorkomen. De
motoropstelling is heel eenvoudig, maar ik kan het montageschema of distributieschema uploaden. Zodra ik het heb, stuur ik het naar u. Ik hoop op tijd aan te komen zodat u dat Porsche-systeem kunt opstarten en u geen verdere problemen krijgt.B)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 4 maanden geleden #8570 door handmatig-mechanisch
Hartelijk dank voor de informatie. Ik zal er veel aan hebben en ik zal het aan de monteur geven. Als u de informatie ontvangt, zou ik het erg op prijs stellen als u die naar mij zou willen sturen. Ik laat u weten hoe het verder gaat. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 3 maanden geleden #8901 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik heb het distributieschema gescand en naar het door u genoemde e-mailadres gestuurd, en het is als mislukte e-mail teruggestuurd. Ik hoop dat u de motor aan de praat hebt. Als u vragen heeft, kunt u reageren. Met vriendelijke groet, José Ángel