Zoek MDM

Bulletin

Toyota Land Cruiser FJ40 '79 Servicehandleiding

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #36889 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp '79 Toyota Land Cruiser FJ40 service manual
Hallo broer, ik heb die handleiding echt nodig. Stuur hem me alsjeblieft naar dit adres.

Bedankt

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #37106 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp '79 Toyota Land Cruiser FJ40 service manual
Hallo allemaal, als het niet te veel moeite is, zou ik graag jullie hulp willen. Ik heb problemen met de klepafstelling van mijn Toyota FJ40 en het zou erg handig zijn om de handleiding te hebben. Zou iemand mij de handleiding kunnen sturen? Alvast bedankt. Mijn e-mailadres is:

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #37198 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Toyota Land Cruiser FJ40 '79 service manual
Hallo broer, stuur me alsjeblieft de handleiding. Ik heb een probleem met mijn FJ.40. Mijn e-mailadres is

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #37205 door handmatig-mechanisch
Ik ben nieuw hier en ben op zoek naar een werkplaatshandboek/bedrading (elektrisch schema) voor een Chevrolet Blazer uit 1993 - Vortec V6-motor. Hartelijk dank.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 7 maanden geleden #40748 door handmatig-mechanisch
Goedenavond allemaal. Ik weet niet veel van mechanica of elektriciteit, maar ik voelde de behoefte om het te leren omdat ik een Toyota Land Cruiser uit '82 heb die niemand meer wil repareren. Niet omdat hij oud is, maar omdat het goedkoper en makkelijker is om nieuwe auto's te repareren... tenminste, dat denk ik. Als iemand elektrische of mechanische handleidingen voor dit voertuig heeft die me kunnen helpen bij het repareren van mijn auto, zou ik dat zeer op prijs stellen.