Zoek MDM

Bulletin

Chevrolet Apache uit 1958

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #8290 door handmatig-mechanisch
1958 Chevrolet Apache Geplaatst door manual-mecanica
Hallo vrienden.
Ik heb de reparatiehandleiding voor de Apache uit '58 nodig, evenals informatie over het kopen van reserveonderdelen. Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie me konden helpen. Bij voorbaat dank,

Carlos Zapata Espinosa

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden - 16 jaar 2 maanden geleden #8314 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: 1958 Chevrolet Apache
Hoi Carlos, net als jij probeer ik ook een Apache-handleiding te krijgen, maar voor reserveonderdelen weet ik waar je die kunt krijgen. Neem contact met me op via mijn e-mailadres:
Een deel van dit bericht is verborgen voor niet-geregistreerde gebruikers. Meld je aan of registreer om het te bekijken.

Groeten aan de hele community.
Laatst bewerkt: 16 jaar 2 maanden geleden door . Reden: E-mailadressen zijn verborgen in berichten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden - 16 jaar 2 maanden geleden #8381 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: 1958 Chevrolet Apache
Hallo. Alle handleidingen staan online, maar in het Engels. En ze zijn erg lastig te downloaden, hoewel je ze online kunt bekijken. Als je interesse hebt, laat het me weten en
ik zoek ze voor je op. Om te zien of zoiets nuttig voor je is, is hier de link naar de onderhoudshandleiding voor alle Chevrolet pick-ups en trucks, van '55 tot '59. Scrol door de pagina's met de knop "volgende pagina" onderaan.

Een deel van het bericht is verborgen voor niet-geregistreerde gebruikers. Meld je aan of registreer om het te bekijken.

Met vriendelijke groet.

Een deel van het bericht is verborgen voor niet-geregistreerde gebruikers. Meld je aan of registreer om het te bekijken.
Laatst bewerkt: 16 jaar 2 maanden geleden door . Reden: Externe links verbergen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar oud 1 week geleden #9076 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Re: 1958 Chevrolet Apache
Bestius schreef:

Hallo. Alle handleidingen staan online, maar in het Engels. En ze zijn erg lastig te downloaden, hoewel je ze online kunt bekijken. Als je interesse hebt, laat het me weten en
ik zoek ze voor je op. Om te zien of zoiets nuttig voor je is, is hier de link naar de onderhoudshandleiding voor alle Chevrolet pick-ups en trucks, van '55 tot '59. Scrol door de pagina's met de knop "volgende pagina" onderaan.

Met vriendelijke groet.

Hallo, ik hoop dat u me kunt helpen. Ik heb geprobeerd een handleiding te vinden voor de Mercedes 220 uit 1964, maar zonder succes. Ik zag dat er online handleidingen te vinden zijn. Ik hoop dat u me kunt helpen.

Bij voorbaat dank :)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar oud 1 week geleden - 16 jaar oud 1 week geleden #9102 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Re: 1958 Chevrolet Apache
Gebruiksaanwijzing (gescand):

www.mbzponton.org/valueadded/books/220S/manual.htm

Onderdelenhandleiding:

www.170220.com/gallerytech/albums/220Spa...220_PartsBook-v3.pdf

290 mb.

Zenith Carburateurhandleiding (vóór 1972):

jaimekop.com/CarbManual/Page01/toc.html

Als ik de serviceversie vind, upload ik de link.
Laatst bewerkt: 16 jaar 1 week geleden door .