Zoek MDM

Bulletin

Mercedes Benz OM 352 motorhandleiding

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #12419 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Mercedes Benz OM 352 Motorhandleiding
Hoi Torino, bedankt voor de grafieken. Heb je iets over de OM 352A? Die heeft dezelfde cilinderinhoud als de OM 352, maar dan met een turbo. Ik denk dat hij 180 pk heeft. Dat is wat de 1518 truck had. Hoe dan ook, bedankt voor alles. Met vriendelijke groet,
Fabián

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #12451 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Mercedes Benz OM 352 Motorhandleiding
Om de curves te krijgen die ik je heb gestuurd, schrijf je naar de Mercedes-pagina in Argentinië ()
Probeer het eens op dit adres, bij mij werkte het.
Groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden - 14 jaar 1 maand geleden #23516 door handmatig-mechanisch

angeldetrelew schreef: Hallo allemaal, ik ben op zoek naar handleidingen voor de Mercedes Benz OM 352-motor en andere relevante informatie daarover. Bedankt.

Vrienden... zelfs als het een htpp is waar ik ze kan vinden of iemand die ze heeft, zou ik het zeer op prijs stellen als jullie mij de koppelhandleiding voor de om352A zouden kunnen sturen, mijn e-mailadres is
Laatst bewerkt: 14 jaar 1 maand geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #23519 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik heb veel Mercedessen, ik was monteur in het leger, nu ben ik gepensioneerd. Als ik de map vind, kan ik je iets geven dat nuttig voor je is. Tot snel!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #23533 door handmatig-mechanisch
Bedankt Claudioman... we houden contact en als ik je online zie, praten we. Ik heb een paar jaar bij ESMA gewerkt.
Weet je wat er gebeurt? Online zijn ze slim geworden en vragen ze geld voor alles wat met Mercedes te maken heeft. Het is een fiasco. Ik heb een 1112 en ik heb de motor vervangen door een OM352A met een turbo en een hoge en lage vijfde versnelling. Ik wil graag meer weten over dit project... Met vriendelijke groet... en alvast bedankt.