Zoek MDM

Bulletin

Mercedes Benz OM 352 motorhandleiding

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #12259 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Re: Mercedes Benz OM 352 Motorhandleiding
Hoi Angel, ik heb de Power-Torque-Specific Consumption curves met toerentalvariatie nodig voor de OM 352A-motor, die in Mercedes-Benz 1518-trucks is geïnstalleerd. Deze heeft een cilinderinhoud van 5657 cm² en 185 pk.
Deze curves stonden in de handleidingen en in enkele reclamefolders.
Ik heb een OM 352A-motor gekocht en ga hem met een waterpomp installeren. Ik moet de motor aanpassen aan de pomp met behulp van een pompkop (vergelijkbaar met een differentieel). Deze wordt geleverd met verschillende overbrengingsverhoudingen. De fabrikant van de pomp zal me vertellen hoeveel pk er nodig is om de pomp te verplaatsen. Ik zal de curves die ik zoek moeten gebruiken om het toerentalbereik te bepalen waarbij ik het benodigde vermogen nodig heb. Op deze manier heb ik ook een minimaal brandstofverbruik, omdat ik niet meer pk krijg dan nodig is.
Ik heb de informatie die ik zoek opgevraagd bij dealers, garages en het Mercedes-Benz 0800-nummer, maar zonder succes.
Ik voeg wat foto's en bestanden bij van vergelijkbare printplaten, maar dan voor een Cummins, zodat je kunt zien hoe ze eruit zien.
Bij voorbaat dank voor alle hulp.
Met vriendelijke groet,

Fabián

[img/]

[file/]

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #12261 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Re: Mercedes Benz OM 352 Motorhandleiding
Hoi Angel, ik kan de foto's of het bestand niet uploaden. Ik weet niet wat ik fout doe. Ik blijf het proberen.
Met vriendelijke groet,
Fabián.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #12326 door handmatig-mechanisch
Kijk of het voor jou werkt. Het is van OM 352, maar het verschilt niet veel. Succes, Angel.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #12327 door handmatig-mechanisch
kijk of het bijgevoegde bestand nuttig voor u is

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #12362 door handmatig-mechanisch
Hoi Angel, jaaa!! Ik denk dat dit degene zijn die ik mis. Is het mogelijk om de resolutie te verhogen, aangezien ik de waarden in de curves niet helemaal kan identificeren? In de tabellen zie ik ook de OM352 en OM352A. Hiermee denk ik dat ik de informatie heb die ik nodig heb. Het zou fijn zijn als je het bestand of de afbeelding met een hogere resolutie zou kunnen uploaden, aangezien ik de waarden niet kan zien. Heel erg bedankt voor je hulp. Met vriendelijke groet,
Fabián