Zoek MDM

Bulletin

Scheepsmotoren

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 3 maanden geleden - 16 jaar en 3 maanden geleden #7921 door handmatig-mechanisch
Scheepsmotoren Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal, als je geïnteresseerd bent in of een handleiding voor de mechanica van een scheepsmotor nodig hebt, dan heb je geluk. Ik stel meer dan 30 GB aan pdf-handleidingen en video's beschikbaar voor motoren tot 30.000 pk en diverse andere scheepsmachines. Het enige doel hiervan is om informatie te delen en, indien mogelijk, uit te wisselen. Zoals je je kunt voorstellen, kan ik niet alles uploaden, maar ik kan het je wel in kleine hoeveelheden aanbieden. Met vriendelijke groet.
Een deel van dit bericht is verborgen voor niet-geregistreerde gebruikers. Meld je aan of registreer om het te bekijken.
Laatst bewerkt: 16 jaar 3 maanden geleden door . Reden: Laat e-mailadressen niet zichtbaar.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

Verder
16 jaar en 3 maanden geleden #7923 volgens werkplaatshandboek
Reactie werkplaatshandboek over het onderwerp Re: Scheepsmotoren
Hallo, ik zie geen reden waarom je niet al je materiaal naar de website kunt uploaden. Als je wilt, kunnen we je helpen. Neem contact met me op via de interne berichtenservice. Let op: we hebben nu een sociaal netwerk aangemaakt. Je hoeft je e-mailadres niet langer in je berichten te vermelden, aangezien gebruikers je kunnen bereiken via de interne berichtenservice. Als je dat doet, doe dat dan zoals ik het heb gelaten (verborgen voor niet-geregistreerde gebruikers), want anders gebruiken spambots het om je spam te sturen. Ik raad je aan om een groep op ons netwerk aan te maken om informatie over scheepsmotoren te delen. Momenteel is nog niet alles 100% geïntegreerd in het netwerk, maar we hopen het forum binnenkort te integreren en binnenkort ook de downloadrepository. Door een groep aan te maken, kun je berichten met informatie naar alle leden sturen zonder dat je elkaar individueel hoeft te contacteren.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.