Zoek MDM

Bulletin

probleem met chrisler stratus dhoc 2.4 jaar 1997

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 5 maanden geleden #7166 door handmatig-mechanisch
Hallo:

De auto start niet. Het probleem is puur elektrisch. Ten eerste werkt de brandstofpomp niet en heeft hij ook geen vermogen. De motor draait rond, maar slaat niet aan. Er is geen vonk bij de bougies, wat betekent dat het bobinecircuit en de brandstofpomp geen stroom krijgen.

Als iemand me hier meer over kan vertellen, zou dat zeer welkom zijn.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 5 maanden geleden - 16 jaar 2 maanden geleden #7170 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met Chrisler Stratus DHOC 2.4, 1997
Hallo, het is zeer waarschijnlijk dat je een kapotte zekering of een defect relais hebt. Ik denk dat het ASR-relais het systeem is dat stroom levert aan alle systemen die je noemde. Gaat je storingslampje branden wanneer je de contactsleutel omdraait? In principe geldt: als een zekering is doorgebrand (meestal de zekering die is gemarkeerd als contact), heb je nergens spanning. Als je wilt, kan ik je het elektrische schema sturen; stuur me een privébericht.
Laatst bewerkt: 16 jaar 2 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 5 maanden geleden #7183 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met Chrisler Stratus DHOC 2.4, 1997
Deze auto's hebben een probleem met de startonderbreker, die moet worden geannuleerd. Ga naar een officiële dealer met een module die correct werkt, zij zullen de auto voor u starten. Normaal gesproken rekenen ze € 30-40. Eenmaal gestart, plaatsen ze de uwe, maar de afstandsbediening werkt niet. Let op, er zijn niet veel garages met een module in goede staat.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #8099 door handmatig-mechanisch
Zaterdag upload ik de servicehandleiding voor de Stratus SE uit 1997, met een 2.4-motor, in het Spaans, zodat je dit probleem kunt oplossen. In ruil daarvoor zou ik graag willen dat je een servicehandleiding voor elk merk voertuig uploadt, zodat de pagina kan blijven groeien.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #8102 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik denk dat er een probleem is met het ASD-autoshutdownrelais, aangezien de symptomen daarop wijzen. Het bevindt zich onder de motorkap in het PDC (Power Distribution Center) en is als volgt gemarkeerd. Controleer of de aansluitingen van deze module, en specifiek dit relais, goed zijn. Controleer ook de andere zekeringen met een tester. U kunt ook proberen de accu 10 minuten los te koppelen en vervolgens de schakelaar drie keer te openen en te sluiten om te zien wat er gebeurt.

Met vriendelijke groet.