Hallo... Ik wil graag weten of iemand mij kan helpen met het elektrische gedeelte van een Kia Rio die ik net heb gekocht... De auto was een cadeau van mijn grootouders... En nou ja, je kunt een gebroken tand van een gegeven paard niet zien... Maar... het kan gerepareerd worden... Hahaha... Nou, het probleem is dat het dashboard geen licht aanzet... Nou ja, ik bedoel de accessoireverlichting... Dat wil zeggen, het onderdeel dat 's nachts het dashboard verlicht... De rest werkt wel... Het blauwe lampje van het grootlicht... De groene rails op het dashboard... Het oranje lampje voor de benzine... Enzovoort... De cassettespeler... De airco... Alles... Behalve de gezegende lampjes die dienen om te verlichten... Nee hoor, ik weet dat ze een lichtregelaar hebben... Maar dat is het niet... Ik heb hem al losgekoppeld... En de spanningen gemeten... En er is niets... 0 Volt... Ik zou graag een elektrisch schema zien om te zien waar het probleem zit... ALLES IS AANGESLOTEN, ALLE ZEKERINGEN ZIJN IN WELKE STAAT... EN ER GAAT STROOM DOOR...
Help me Alsjeblieft!!!