Zoek MDM

Bulletin

Ik heb een Scenic Phase 2 Manual - 1900 DCI nodig van 99

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden - 16 jaar en 8 maanden geleden #6355 door handmatig-mechanisch
Ik ben op zoek naar de handleiding van de Megane Scenic 1900 DCI Phase 2 uit 1999, maar ik kan alleen de eerste generatie Scenic en de Scenic II vinden.

Groeten en bedankt voor het lezen.....

Laatst bewerkt: 16 jaar 8 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #6363 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb een Scenic Phase 2 Manual - 1900 DCI nodig van 99
Hoi Ea1exl:

Ik zie dat je niet nieuw bent op het forum, en ik vond het echt niet leuk dat je in alle subforums hetzelfde bleef posten.

Ten eerste, als je een handleiding nodig hebt, plaats die dan op de oorspronkelijke plek, waar die niet voor niets staat (handleidingverzoeken).

Ten tweede, als je merkt dat je niet kunt vinden wat je nodig hebt of dat niemand je heeft geantwoord, kun je altijd teruggaan naar de bovenkant BINNEN HETZELFDE FORUM door je eigen bericht te knippen en te plakken of er iets aan toe te voegen. (Maak hier alsjeblieft geen misbruik van, want iemand heeft al 7 keer over zichzelf gepost in 7 dagen.)

Ik kan het feit negeren dat nieuwe mensen op de pagina vaak dingen op hun plaats zetten, juist omdat ze nieuw zijn en het soms niet weten, maar... bedenk eens, als iedereen hetzelfde zou doen als jij, zou de pagina een chaos zijn.

Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.