Zoek MDM

Bulletin

Ik heb een handleiding voor de Honda Civic-CRX en Sol-lijn.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 7 maanden geleden #6169 door handmatig-mechanisch
Voor degenen die geïnteresseerd zijn in wat technische informatie, ik heb de reparatie- en afstellingshandleiding voor de CIVIC-CRX en SOL van het model uit 1984 tot en met het model uit 1995. Deze handleiding omvat alle CIVIC 1300, 1500, DX Hatchback, sedan truck, en behandelt alle systemen, motor, remmen, ophanging, carrosserie, elektrisch systeem, enz. Ik heb de originele versie. Als iemand geïnteresseerd is in een bepaald gedeelte of iets dergelijks, scan ik het graag en stuur ik het naar u toe. Ik weet hoe moeilijk het is om aan bepaalde informatie te komen en het zal mij veel voldoening geven om anderen te kunnen helpen. :cheer:

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 7 maanden geleden - 16 jaar en 7 maanden geleden #6255 door handmatig-mechanisch
Reactie van de handmechanica op het onderwerp: niets
Laatst bewerkt: 16 jaar 7 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 5 maanden geleden #12152 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb een handleiding voor de Honda CIVIC-CRX en SOL-lijn
Hallo

Ik heb de complete handleiding voor de CRX del Sol nodig. Ik weet dat het veel pagina's zijn, maar indien nodig betaal ik je een vergoeding voor de moeite, afgezien van de kosten die je maakt om de kopieën te maken... mijn e-mailadres is: Neem contact met mij op, dan werken we het samen uit.

Bedankt voor uw tijd

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 5 maanden geleden #12184 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb een handleiding voor de Honda CIVIC-CRX en SOL-lijn
Hallo, ik heb een probleem met het elektrische dak van mijn CRX del Sol en ik zou graag willen weten of u mij kunt helpen door mij de handleiding voor dit mechanisme te sturen. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 5 maanden geleden #12186 door handmatig-mechanisch
Iemand was zo vriendelijk om het in PDF-formaat te uploaden:

www.manualesdemecanica.com/en/manuals/wo...e-manual-in-english/

:woohoo: