Zoek MDM

Bulletin

compendium van handleidingen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 11 maanden geleden #6130 door handmatig-mechanisch
Verzameling handleidingen. Uitgegeven door manual-mecanica
Ik stel een aantal handleidingen beschikbaar over onderwerpen zoals autospuiten, glasvezel, audio, tuning en motoren. Ik vond ze op de volgende pagina: tuning0023.blogspot.com/ , dus ik claim er geen auteursrecht op :P Ik heb ze al geüpload naar de sectie met handleidingen. Ik hoop dat ze nuttig zijn.
;)

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

Verder
16 jaar en 11 maanden geleden - 16 jaar en 11 maanden geleden #6132 volgens werkplaatshandboek
Reactie van de handleidingenwerkplaats op het onderwerp : Re: Compendium van handleidingen
ratmud, ik zie geen nieuwe afstelhandleidingen geüpload. Kun je me precies vertellen waar je ze hebt geüpload?
Laatst bewerkt: 16 jaar 11 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 11 maanden geleden #6149 door handmatig-mechanisch
Antwoord van Manual-Mechanics op het onderwerp Re: Compendium van handleidingen
Mijn excuses; ik dacht dat het bestand correct was geüpload, maar ik zie dat dit niet het geval is. Ik heb een paar vragen over het uploadproces, met name over het formulier. Er zijn enkele velden die ik niet helemaal begrijp; misschien heb ik ze verkeerd ingevuld. Ik hoop dat u het mij kunt uitleggen.

Verder
16 jaar en 11 maanden geleden #6151 volgens werkplaatshandboek
Reactie van de handleidingenwerkplaats op het onderwerp : Re: Compendium van handleidingen
De verplichte velden zijn als volgt.
Nieuw bestand: hier selecteert u het bestand dat u wilt uploaden.
Voorgestelde locatie:
Bestandsnaam:
Beschrijving:
Het bestand moet een PDF zijn of gecomprimeerd met WinZip of WinRAR. Het uploaden duurt meestal even; als uw internetverbinding traag is, kunt u niet meer dan 50 MB uploaden.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 11 maanden geleden #6343 door handmatig-mechanisch
Antwoord van Manual-Mechanics op het onderwerp Re: Compendium van handleidingen
Hallo allemaal, ik heb het geluk gehad deze pagina te vinden, die volgens mij enorm nuttig zal zijn voor zowel amateur- als professionele monteurs.
Ik heb een Opel Omega B 2.5TD uit 1995 en ik ben wanhopig op zoek naar de handleiding in het Spaans. Ik heb wel wat Engelstalige informatie gevonden over het benzinemodel en de bijbehorende handleiding, maar die is in het Pools. Ik zou heel dankbaar zijn voor alle hulp.