Zoek MDM

Bulletin

Chevrolet C-10 pick-up truck handleiding

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 7 maanden geleden #6016 door handmatig-mechanisch
Chevrolet C-10 pick-up truck handleiding Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik heb het hele web afgezocht, maar ik heb de handleiding voor dit model niet kunnen downloaden. Kunt u mij helpen? ;);)

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #12560 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Chevrolet C-10 pick-up truck handleiding
Hallo, mijn naam is Luciano. Ik ben ook op zoek naar de handleiding voor de Chevrolet C-10. Ik heb een Brava uit 1972 en ik heb de werkplaatshandleiding nodig om het originele elektrische systeem en een deel van de mechanica te reviseren. Als iemand weet waar ik de werkplaatshandleiding kan downloaden, laat het me dan weten. Mijn e-mailadres is: Ik maak niet veel verbinding, maar ik zou het op prijs stellen als je me zou kunnen helpen. Heel erg bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar en 4 maanden geleden #50940 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op de handleiding van de Chevrolet C-10 pick-up truck
Goedemiddag vrienden, ik zit in hetzelfde schuitje. Ik heb de handleiding van het elektrische systeem van de C-10 nodig. Ik heb een 77 zonder kabels. Hij is helemaal leeg. Ik heb de zekeringkast en het dashboard al gekocht, maar ik heb het schema nodig. Bedankt. Bedankt