Hallo nummer één, ik ga je drie dingen vertellen:
1. Als je een werkplaatshandboek nodig hebt, is er een speciale sectie, genaamd "handleiding aanvragen". Het algemene forum is bedoeld voor vragen en problemen die niet gerelateerd zijn aan mechanische storingen of handleiding aanvragen.
2. Als je een handleiding nodig hebt, is het logisch om "Ik heb een handleiding nodig voor..." of simpelweg "Elantra Handleiding" in de titel van je bericht te schrijven (ik heb je bericht om deze reden bewerkt en verplaatst).
3. Als mensen niet op je bericht reageren, kan dat zijn omdat het, afgezien van het onderwerp, op de verkeerde plek stond. Het kan zijn dat ze niet hebben wat je zoekt, of omdat de persoon die je kan helpen of je de handleiding kan sturen, hem nog niet heeft gelezen. Ik zou je om wat geduld vragen.
En trouwens, ik denk niet dat het iets zal opleveren om steeds hetzelfde bericht te kopiëren en te plakken om bovenaan de thread te blijven, want iedereen zou hetzelfde kunnen doen, en toch zullen ze geduldig wachten. (Net zoals u uw bericht kunt kopiëren en plakken, kan ik het bericht verwijderen of sluiten.)
Groeten.