Zoek MDM

Bulletin

Autodata 2008 downloaden!!!!!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 7 maanden geleden - 16 jaar en 7 maanden geleden #6245 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Autodata 2008 downloaden!!!!!
Om te voorkomen dat ik door een of andere onbetrouwbare persoon achter een scherm als belachelijk word bestempeld, verwijder ik dit bericht. Het zal het laatste zijn dat ik schrijf.
Als zulke mensen op forums terechtkomen, zullen ze er uiteindelijk ook weer weggaan. Mensen die alleen maar willen helpen.
Groeten.
Laatst bewerkt: 16 jaar 7 maanden geleden door .
Het onderwerp is gesloten.
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 7 maanden geleden - 16 jaar en 7 maanden geleden #6249 door handmatig-mechanisch
sofin schreef:

www.divxtotal.com/autodata-318-download-torrent-17713.html
Hallo allemaal, hier is nog een link om Autodata te downloaden, en die heeft geen sleutels.

Om Autodata 3.18 te installeren zonder twee cd's uit te geven en het op je computer te laten staan,
moet je eerst DAEMON TOOLS (van Softonic) downloaden.
Na de installatie zou er een pictogram in de werkbalk moeten verschijnen (een rode bliksemschicht). Klik er met de linkermuisknop op en er verschijnen twee opties: klik onderaan en laad CD1 (alsof het Nero is).
Wanneer CD1 geladen is, klik je op 'Laden naar harde schijf'.
Er wordt gevraagd om cd2. Druk vervolgens op Control+Alt+Delete en Taakbeheer verschijnt. Koppel cd1 los van Daemon Tools en laad cd2 (cd1 loskoppelen is de optie hierboven) en kies je besturingssysteem (Windows XP).
Wanneer cd2 geladen is, vink je de optie 'Nu uitvoeren' uit en voer je het nog niet uit.
Nu gaan we naar Taakbeheer en klikken we op Processen (als je het hebt gesloten, druk dan nogmaals op Control+Alt+Delete om het weer te laten verschijnen). We stoppen de applicatie "adcdlicsvc.exe".
Tot slot kopiëren en wijzigen we de cracks vanuit de map waar Autodata is geïnstalleerd.
Om dit te doen, openen we mijn pc, openen we de schijf waarop we het programma hebben geïnstalleerd (in mijn geval station D) en openen we die. Autodata is daar. We openen het en kopiëren wat er in de map "Cracks" staat en plakken het in de map "ADCDA2". We klikken op het bureaubladpictogram en nu werkt Autodata.
Hier is een korte tutorial om het aan de praat te krijgen.
Veel plezier met het programma en leer er veel van
Met vriendelijke groet;)

In tegenstelling tot het webadres dat je hebt opgegeven, is het mijne virusvrij, 100% betrouwbaar, en de host is mijn privéserver en ik heb het zelf geüpload.:P
Gebruik Flash, dat is makkelijker en dat is alles. Groeten.

Een andere manier is om de afbeeldingen in Demon Tool te mounten. Je hoeft ze niet op cd te branden. Ik denk dat ik het in een eerder bericht al heb uitgelegd.
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 7 maanden geleden #6266 door handmatig-mechanisch
Hoi Maurog, ik heb het en het geeft me geen virussen, daarom heb
ik het geplaatst. Ik wil geen conflicten of misverstanden creëren.
Het is gewoon een andere optie. Iedereen mag doen wat hij wil.
Als ik een van de forumregels heb overtreden,
kan de beheerder of een moderator het bericht verwijderen en dat is alles.
Met vriendelijke groet
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 7 maanden geleden - 16 jaar en 7 maanden geleden #6269 door handmatig-mechanisch
Hallo Maurog, kun je me het wachtwoord sturen? Groeten en bedankt.

Meneer Sofin zou er beter aan doen om gewoon een bericht te plaatsen en anderen niet lastig te vallen met zijn belachelijke bericht.
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 7 maanden geleden #6271 door handmatig-mechanisch
Hero schreef:

Hallo Maurog, kun je me het wachtwoord sturen? Groeten en bedankt.

Meneer Sofin zou er beter aan doen om gewoon een bericht te plaatsen en anderen niet lastig te vallen met zijn belachelijke bericht.

Ik weet niet wat je met belachelijk bedoelt, maar je moet wel duidelijk maken dat er maar één optie is: je kunt de post plaatsen waar je maar wilt. Als je je registreert om te beledigen, wens ik je veel succes.