- Bedankt ontvangen: 2
08-09-2022 Hits: 2458 Computerwetenschappen
02-07-2022 Hits: 1591 Computerwetenschappen
In tegenstelling tot het webadres dat je hebt opgegeven, is het mijne virusvrij, 100% betrouwbaar, en de host is mijn privéserver en ik heb het zelf geüpload.www.divxtotal.com/autodata-318-download-torrent-17713.html
Hallo allemaal, hier is nog een link om Autodata te downloaden, en die heeft geen sleutels.
Om Autodata 3.18 te installeren zonder twee cd's uit te geven en het op je computer te laten staan,
moet je eerst DAEMON TOOLS (van Softonic) downloaden.
Na de installatie zou er een pictogram in de werkbalk moeten verschijnen (een rode bliksemschicht). Klik er met de linkermuisknop op en er verschijnen twee opties: klik onderaan en laad CD1 (alsof het Nero is).
Wanneer CD1 geladen is, klik je op 'Laden naar harde schijf'.
Er wordt gevraagd om cd2. Druk vervolgens op Control+Alt+Delete en Taakbeheer verschijnt. Koppel cd1 los van Daemon Tools en laad cd2 (cd1 loskoppelen is de optie hierboven) en kies je besturingssysteem (Windows XP).
Wanneer cd2 geladen is, vink je de optie 'Nu uitvoeren' uit en voer je het nog niet uit.
Nu gaan we naar Taakbeheer en klikken we op Processen (als je het hebt gesloten, druk dan nogmaals op Control+Alt+Delete om het weer te laten verschijnen). We stoppen de applicatie "adcdlicsvc.exe".
Tot slot kopiëren en wijzigen we de cracks vanuit de map waar Autodata is geïnstalleerd.
Om dit te doen, openen we mijn pc, openen we de schijf waarop we het programma hebben geïnstalleerd (in mijn geval station D) en openen we die. Autodata is daar. We openen het en kopiëren wat er in de map "Cracks" staat en plakken het in de map "ADCDA2". We klikken op het bureaubladpictogram en nu werkt Autodata.
Hier is een korte tutorial om het aan de praat te krijgen.
Veel plezier met het programma en leer er veel van
Met vriendelijke groet;)
Hallo Maurog, kun je me het wachtwoord sturen? Groeten en bedankt.
Meneer Sofin zou er beter aan doen om gewoon een bericht te plaatsen en anderen niet lastig te vallen met zijn belachelijke bericht.