Zoek MDM

Bulletin

Handgeschakelde Skoda Octavia 1.9 TDI bouwjaar 2003

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 10 maanden geleden #5612 door handmatig-mechanisch
Handleiding Skoda Octavia 1.9 TDI jaar 2003 Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo,
ik heb hulp nodig. Ik wil graag de handleiding voor de Skoda Octavia 1.9 TDI uit 2002-2003, maar ik ben niet zo thuis in nieuwe technologieën. Kunt u mij vertellen hoe en waar ik die kan krijgen?

Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 9 maanden geleden #45196 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Manual Skoda Octavia 1.9 TDI jaar 2003
Hallo, ik ben op zoek naar die verdomde handleiding. Kun je me helpen?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 9 maanden geleden #45215 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Manual Skoda Octavia 1.9 TDI jaar 2003
U vindt het wellicht nuttig om het werkplaatshandboek voor de 1.9 TDI-motor van de Skoda te raadplegen: www.manualesdemecanica.com/manuales/Manu...I-1.9-para-el-Skoda/

. Gaat het echter om een defect, kijk dan naar de motorcode (deze is gemakkelijk te vinden op de behuizing van de afdekking die de distributie afdekt, aan de bovenkant zit een afdekking met de code). Als u die code ziet, ziet u dat er veel motoren van de Volkswagen-groep zijn. Mogelijk vindt u die in de Volkswagen-sectie.

De documentatie van de Skoda wordt geleverd via een programma genaamd Elsa. Voorheen kon dit van internet worden gedownload en geïnstalleerd. Dit is ook een optie om te overwegen.