- Bedankt ontvangen: 2
Handleidingen voor mechanica
Alles over mechanica en technologienieuws.
Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.
Wie heeft dit aan u verstrekt?Aleta schreef: Hallo...
Ik heb het werkplaatshandboek nodig voor de Hyundai Santa Fe 2.2 CDTI 150 pk uit 2007. Als iemand mij het handboek kan geven, zou ik daar heel dankbaar voor zijn.
Hallo vrienden, ik ben nieuw hier en ik ben "Meer verdwaald dan een octopus in een garage". Ik heb me geregistreerd als LuichiBadalona, maar ik weet niet hoe ik bij mijn blog kan komen om deze hulpvraag te stellen. En aangezien ik zie dat ik hier ben, nou ja, ik doe het vanaf hier. Ik heb de werkplaatshandleiding nodig voor mijn Hyundai Santa Fe 2.2 CRDI uit 2006 en ik ben het zat om ermee naar de werkplaats te gaan. En aangezien ik best veel verstand heb van mechanica, nou, met die handleiding zou ik hem wel te pakken krijgen. Ik weet niet of ik jullie antwoorden hier kan lezen, voor het geval dat ik mijn... Hartelijk dank allemaal. Met vriendelijke groet, LuisLuichibadalona schreef:
Wie heeft dit aan u verstrekt?Aleta schreef: Hallo...
Ik heb het werkplaatshandboek nodig voor de Hyundai Santa Fe 2.2 CDTI 150 pk uit 2007. Als iemand mij het handboek kan geven, zou ik daar heel dankbaar voor zijn.