Zoek MDM

Bulletin

Handleiding en specificaties van het Hyundai H1-dashboard.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #24927 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Hyundai H1 handleiding en specificatiepaneel.
Hallo, kijk, ik heb een handleiding, maar die is op papier. Vertel me het jaartal. Want in Chili staat dat model per jaartal of per letter. Vertel me welke informatie je nodig hebt. Kan ik die naar je opsturen? Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #24985 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Hyundai H1 handleiding en specificatiepaneel.
Om de handleiding te uploaden, moet u er rekening mee houden dat er aan het begin van de pagina opties staan. De derde optie is "Handleidingen". Als u op die optie klikt, verschijnt er een menu met de eerste optie "Nieuwe handleiding verzenden". U wordt doorgestuurd naar een pagina waar u de handleiding kunt toevoegen. U moet de voorwaarden accepteren en onderaan, direct daaronder, staat een knop met de tekst "Verzenden". Ik hoop dat het werkt, want ik ben ook de auteur van die handleiding. Het zou een waardevolle bijdrage aan de pagina zijn. Als het niet werkt, kunt u ook bij het beantwoorden van de vragen een bestand toevoegen. Tot slot, als niets werkt, verzoek ik u het bestand naar mijn e-mailadres te sturen.). Hartelijk dank.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #25275 door handmatig-mechanisch
Rene, ik zag je bericht en zou het op prijs stellen als ik een kopie van de handleiding zou ontvangen.

Hoe upload ik het?

Bovenaan deze pagina vindt u de optie HANDLEIDINGEN. Selecteer deze optie en vervolgens NIEUWE HANDLEIDING VERZENDEN. Zoek vervolgens de handleiding die u wilt delen (en die wij u willen laten delen) op, waar u die ook op uw pc hebt staan.

Bedankt

Mijn kring is

Je kunt het daar ook naartoe sturen.

BEDANKT

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #25338 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik heb deze handleiding ook dringend nodig omdat ik midden in een reparatie zit. Mijn e-mailadres is: .

Bedankt

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #25633 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik heb dringend de handleiding voor de Hyundai H100 d4bx-motor nodig. Als iemand die heeft, zou je hem dan naar mijn e-mailadres kunnen sturen?
ontzettend bedankt!!