Zoek MDM

Bulletin

Lijst met handleidingen die beschikbaar zijn op mijn pagina

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 7 maanden geleden #6318 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Lijst met handleidingen die beschikbaar zijn op mijn pagina
Hallo vriend, ik zag op je lijst dat je een handleiding voor de Corsa hebt. Ik ben op zoek naar die handleiding voor de 1.6-motor van het Speed-model (de versie die in 2004 in Venezuela werd verkocht). Ik zou het zeer op prijs stellen als je me kunt helpen. Mijn e-mailadres is: Mocht u het op die manier willen versturen, of een link willen achterlaten om het te downloaden, of welke methode u ook het meest geschikt vindt, dan wil ik u alvast hartelijk danken.
Het onderwerp is gesloten.
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #8406 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re:lijst met handleidingen die beschikbaar zijn op mijn pagina
Goedemiddag.

Ik ben op zoek naar een mechanische handleiding voor de Neon uit 2001. Als iemand die heeft en kan geven, zou ik dat zeer op prijs stellen.
Verder
16 jaar 1 maand geleden #8447 volgens werkplaatshandboek
Reactie werkplaatshandboek over het onderwerp Re: lijst met handleidingen die op mijn pagina beschikbaar zijn
Hallo, zou het niet interessanter zijn als u, in plaats van de overgrote meerderheid van de handleidingen die wij beschikbaar hebben op onze website te plaatsen, ook de handleidingen zou uploaden die hier niet beschikbaar zijn?