Hallo allemaal, ik ben nieuw op forums. Ik zou graag willen weten of iemand zo vriendelijk zou willen zijn om mij een onderdelenhandleiding, gebruikershandleiding... te sturen voor de Peugeot Partner 1.9. Ik heb de motor vervangen van een Partner zonder airconditioning die betrokken was bij een ongeval, naar een andere Partner met 5 zitplaatsen en airconditioning. Zal dit problemen opleveren, zoals het vervangen van het carter en de dynamo? En aangezien ik de motor eruit heb, zal ik van de gelegenheid gebruikmaken om de distributie, waterpomp, riemaccessoires, de lekkende dieselpomp en koppeling te repareren en een volledige controle uit te voeren. Het probleem doet zich voor bij het starten van de motor, wanneer de diesel de injectoren bereikt. Ik vermoed dat het probleem te maken heeft met de startonderbreker die de opdracht om te openen niet ontvangt. Als iemand mij de handleiding kan sturen, kan ik de informatie vergelijken. Alvast bedankt. Hoe weet ik of iemand mij heeft geantwoord?