Zoek MDM

Bulletin

Handleidingen voor Cummins-, Nissan- en Cat-dieselmotoren

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #4431 door handmatig-mechanisch
Goedendag, geachte heren. Ik heb dringend iemand nodig die mij kan helpen met de werkplaatshandleidingen voor de volgende dieselmotoren: Cummins (6BT, 4BT, 400, 600), Nissan (180-200), Caterpillar (3412, 3408, enz.) en Kia. Hartelijk dank.
Hoogachtend, Cesar Augusto Barros Eschebach (Cali, Colombia):(

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #4473 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp : Re: handleidingen voor CUMMINS, NISSAN, CAT dieselmotoren
Hallo,

mijn naam is Victor en ik kom uit Chili. Ik heb een aantal van de handleidingen waar u om gevraagd heeft, maar alleen in papieren vorm, niet digitaal. Ik weet niet zeker hoe ik u kan helpen.

Als u wat specifieker kunt zijn over onderwerpen zoals koppelinstellingen, timing, pomptiming, enzovoort, zou dat fijn zijn.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 4 weken geleden - 16 jaar en 3 maanden geleden #5639 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp : Re: handleidingen voor CUMMINS, NISSAN, CAT dieselmotoren
Hallo Victor, hoe gaat het met je, mijn vriend? Sorry dat ik je niet heb kunnen bereiken. Ik had wat problemen op mijn werk en andere zaken. Ik zou je willen vragen of je me kunt helpen met de informatie die je hebt over wat ik nodig heb
voor de Cummins 6BT-4BT-400-600: afstelling van de injectiepomp, klepkalibratie, cilinderkop, hoofdlagers en krukaskoppel. Hetzelfde geldt voor Nissan 180 en 200, evenals Kia (voor zover mogelijk) en Caterpillar (3412-3408). Ik weet dat je het niet digitaal hebt, maar wel op papier. Zou je het alsjeblieft willen scannen en naar mijn e-mailadres sturen?
Een deel van het bericht is verborgen voor niet-ingelogde gebruikers. Log in of registreer u om het te bekijken.

Dank u wel. Groeten, Cesar Augusto Baros Eschebach. Cali, Colombia.:(:(
Laatst bewerkt: 16 jaar en 3 maanden geleden . Reden: e-mailadressen verbergen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 3 weken geleden - 16 jaar en 3 maanden geleden #5796 door handmatig-mechanisch
Hallo Victor, ik las in je antwoord aan Cabe 72 dat je papieren informatie hebt over een aantal Cummins-motoren. Ik zou het zeer op prijs stellen als je me informatie over de Cummins 4BT naar mijn e-mailadres zou kunnen sturen: [
Eén deel van het bericht is verborgen voor niet-ingelogde gebruikers. Log in of registreer je om het te bekijken.] Het gaat dan met name
om informatie over het afstellen van de injectiepomp, de klepspeling en de aanhaalmomenten van de cilinderkop, de hoofdlagers en de krukas. Alvast bedankt. Enrique, Merida, Venezuela.
Laatst bewerkt: 16 jaar en 3 maanden geleden . Reden: e-mailadressen verbergen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 3 maanden geleden #9479 door handmatig-mechanisch
Ik heb informatie nodig over Caterpillar C12-motoren