Zoek MDM

Bulletin

Handleidingen voor Cummins-, Nissan- en Cat-dieselmotoren

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 2 maanden geleden #4431 door handmatig-mechanisch
GOEDE MORGEN, BESTE HEREN, IK HEB DRINGEND IEMAND NODIG DIE MIJ KAN HELPEN MET DE WERKPLAATSHANDBOEKEN VOOR DIESELMOTOREN: CUMMINS (6BT, 4 BT, 400, 600) NISSAN (180-200) CATERPILLAR (3412, 3408, ETC.) EN KIA HARTELIJK DANK. MET
OPRECHTE MEDEDELINGEN: CESAR AUGUSTO BARROS ESCHEBACH (CALI - COLOMBIA):(

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 2 maanden geleden #4473 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Handleidingen voor Cummins-, Nissan- en Cat-dieselmotoren
Hallo,

mijn naam is Victor. Ik kom uit Chili. Ik heb een aantal van de handleidingen waar je om vroeg, maar alleen op papier, niet digitaal. Ik weet niet hoe ik je kan helpen.

Kun je specifieker zijn over de koppels, distributie, pomptiming, enz.?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 11 maanden geleden - 16 jaar 1 maand geleden #5639 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Handleidingen voor Cummins-, Nissan- en Cat-dieselmotoren
HALLO VICTOR, HOE GAAT HET MET JE, VRIEND! HET SPIJT JE DAT IK GEEN CONTACT MET JE HEB KUNNEN OPNEMEN. IK HEB PROBLEMEN MET WERK EN ANDERE DINGEN. KUN JE ME ALSTUBLIEFT HELPEN MET DE INFORMATIE DIE JE HEBT OVER WAT IK NODIG HEB
VAN DE 6BT-4BT-400-600 CUMMINS: INJECTIEPOMPAFSTELLING, KLEPKALIBRATIE, CILINDERKOPKOPPELING, LAGER EN KRUKAS. IN DE NISSAN 180 EN 200 OOK. ZOALS OOK IN DE KIA (ZO VEEL MOGELIJK) EN DE CATERPILLAR (3412-3408). IK WEET DAT JE HET NIET OP ELEKTRONISCHE MEDIA HEBT, MAAR OP PAPIER, ALS JE ZE KUNT SCANNEN EN NAAR MIJN E-MAILADRES KUNT STUREN:
Een deel van het bericht is verborgen voor niet-geregistreerde gebruikers. Meld je aan of registreer om het te bekijken.

BEDANKT, ZEGENINGEN, CESAR AUGUSTO BAROS ESCHEBACH. CALI, COLOMBIA.:(:(
Laatst bewerkt: 16 jaar en 1 maand geleden door . Reden: verberg e-mails verdomme

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 11 maanden geleden - 16 jaar 1 maand geleden #5796 door handmatig-mechanisch
Hallo mijn vriend Victor, ik las in je antwoord op Cabe 72 dat je informatie op papier hebt staan over een aantal van die Cummins-motoren. Ik zou het zeer op prijs stellen als je die naar mijn e-mailadres zou willen sturen:
Een deel van het bericht is verborgen voor niet-geregistreerde gebruikers. Meld je aan of registreer om het te bekijken.
, informatie over de Cummins 4BT: met betrekking tot INJECTIEPOMPAFSTELLING, KLEPKALIBRATIE, CILINDERKOPKOPPELING, LAGERCAN EN KRUKAS. Bij voorbaat dank. Enrique, Merida, Venezuela.
Laatst bewerkt: 16 jaar en 1 maand geleden door . Reden: verberg e-mails verdomme

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9479 door handmatig-mechanisch
Ik heb een aantal Caterpillar C12-motoren nodig.