Zoek MDM

Bulletin

Golf A3 Mexico injectiediagram, TEMIC ECU.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar en 4 maanden geleden #50941 door handmatig-mechanisch
Golf A3 Mexico injectieschema, TEMIC ECU. Gepubliceerd door manual-mecanica.
Hallo jongens, ik wilde weten of iemand me aan een injectieschema voor een Golf A3 in Mexico kan helpen. Hij heeft een 25-pins TEMIC-regeleenheid, het nummer is
037 906 022 EM. Ik kom uit Uruguay en de schema's die ik heb gekregen, zijn niet voor die regeleenheid, en ik krijg mijn auto niet aan de praat. Heel erg bedankt.:droog:

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar en 4 maanden geleden - 9 jaar en 4 maanden geleden #50949 door handmatig-mechanisch
Antwoord van Manual-mechanics op het onderwerp: Golf A3 Mexico injectieschema, ECU TEMIC.
Geef me het VIN (voertuigidentificatienummer) zodat ik ze op serienummer kan opzoeken. En wat interesseert u aan het schema? Alleen de injectoren?
Laatst bewerkt: 9 jaar 4 maanden geleden door . Reden: spelling

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar en 4 maanden geleden #50953 door handmatig-mechanisch
Antwoord van Manual-mechanics op het onderwerp: Golf A3 Mexico injectieschema, ECU TEMIC.
Hoi Jedro, ik kan je dat nummer niet geven, omdat ik alle injectie-elektronica, sensoren en actuatoren op een sloop heb gekocht en in mijn auto heb geïnstalleerd, die een carburateur had. Het enige wat ik weet, is dat het een Golf A3 Mexico was met de Temic 34 2221 AB 037 906 022 EM ECU. De ECU heeft een vacuümbuis omdat de MAP erin zit. Het is een 25-pins connector en pin 21 en 25 zitten niet op de connector waar de ECU op is aangesloten. Hij is gratis. Dat is het enige wat ik je kan vertellen, ik weet niet of het je helpt. Hartelijk dank voor je tijd. Met vriendelijke groet, Adrian.