Zoek MDM

Bulletin

Bellier Werkplaatshandboek Hoe kan ik het vinden?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar en 8 maanden geleden #50441 door handmatig-mechanisch
Bellier Werkplaatshandboek. Hoe kan ik het vinden? Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik ben op zoek naar een werkplaatshandboek of iets dergelijks om een Bellier te repareren, maar ik weet niet waar ik moet zoeken... In dit geval is het een Bellier Opale (DPB 503) uit '07, mocht iemand hem toevallig hebben, hoewel ik dat niet denk, haha.
Wat ik nodig heb, is min of meer weten waar ik hem moet zoeken...

Ik hoef de motorhandleiding (Yanmar TNE68) niet, omdat het probleem in de draagarm zit. Die heb ik trouwens al, ik voeg hem bij voor het geval iemand interesse heeft.

Ik maak van de gelegenheid gebruik om te vragen naar handleidingen voor de Passat 35i (b3 of b4). Ik heb een Passat VR6 uit '92 (AAA) en ik kan bijna niets vinden (voor Corrado en Golf en er is wel iets, maar niets specifieks, tenminste niet in het Duits, haha)...

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar en 8 maanden geleden #50442 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Bellier Werkplaatshandboek. Hoe kan ik het vinden?
Ik kan de handleiding van de motor niet bijvoegen, ik weet niet waarom. Ik upload hem later, of als iemand hem wil hebben, laat het me dan weten via een privébericht.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.