Zoek MDM

Bulletin

Ik heb een handleiding nodig voor een Ford Fiesta, bouwjaar 98, 1.3 lx-motor.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 11 maanden geleden #4380 door handmatig-mechanisch
Hallo vrienden, ik ben nieuw en ik vind jullie site erg nuttig. Ik ben op zoek naar de handleiding voor de Ford Fiesta uit 1998 met een 1.3 LX-motor. Ik weet niet of jullie me informatie kunnen geven over waar ik die kan downloaden, of dat iemand van jullie hem heeft. Ik zou het erg op prijs stellen als jullie hem met me zouden willen delen. Mijn e-mailadres is Ik hoop dat je me helpt. Alvast bedankt en ga zo door met het geweldige werk op deze pagina. :laugh:

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 1 maand geleden #8793 door handmatig-mechanisch
Ik ben ook op zoek naar dezelfde handleiding. Heb je die toevallig gevonden? Of is die hier uit '99? Maar ik weet niet of die anders is dan die uit '98
. Ik wil de koplampen van de Fiesta LX vervangen, maar ik heb geen idee hoe ik die uit elkaar moet halen...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 4 weken geleden #14806 door handmatig-mechanisch
STUUR HET MIJ ALS U HET KUNT OVERBRENGEN, IK HEB HET HEEL DRINGEND NODIG. MIJN E-MAILADRES IS BEDANKT

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #31481 door handmatig-mechanisch

electroboy schreef: Hallo vrienden, ik ben nieuw en ik vind jullie pagina supergoed en de reacties die jullie plaatsen erg nuttig. Nou, ik ben op zoek naar de handleiding voor de 1.3 LX-motor van de Ford Fiesta uit 1998. Ik weet niet of jullie me informatie kunnen geven over waar ik die kan downloaden of of iemand van jullie hem heeft. Als jullie me die kunnen geven, zou ik daar heel erg dankbaar voor zijn. Mijn e-mailadres is Ik hoop dat je me helpt. Alvast bedankt en ga zo door met het geweldige werk op deze pagina. :laugh: