Zoek MDM

Bulletin

Ik heb een handleiding nodig voor een Ford Fiesta uit 1998 met een 1.3 LX-motor

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #4380 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en ik vind jullie pagina geweldig en de reacties erg nuttig. Ik ben op zoek naar de gebruikershandleiding voor een Ford Fiesta uit 1998 met een 1.3 LX-motor. Ik vroeg me af of jullie me informatie kunnen geven over waar ik die kan downloaden, of dat iemand van jullie hem misschien heeft en met me zou willen delen. Ik zou jullie daar erg dankbaar voor zijn. Mijn e-mailadres is Ik hoop dat je me kunt helpen. Alvast bedankt, en ga zo door met het geweldige werk aan de website! :laugh:

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 5 maanden geleden #8793 door handmatig-mechanisch
Ik ben ook op zoek naar dezelfde handleiding. Heb je hem toevallig gevonden? Of is die hier van '99? Ik weet niet of die verschilt van de versie uit '98.
Ik probeer de koplampen van mijn Fiesta LX te vervangen en ik heb geen idee hoe ik ze uit elkaar moet halen...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 5 maanden geleden #14806 door handmatig-mechanisch
STUUR HET ME ALSJEBLIEFT ALS JE HET ONTVANGT. IK HEB HET DRINGEND NODIG. MIJN E-MAILADRES IS BEDANKT

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #31481 door handmatig-mechanisch

electroboy schreef: Hallo vrienden, ik ben nieuw hier en ik vind jullie pagina geweldig en de reacties erg nuttig. Ik ben op zoek naar de gebruikershandleiding voor een Ford Fiesta uit 1998 met een 1.3 LX-motor. Ik weet niet of jullie me kunnen vertellen waar ik die kan downloaden, of als iemand van jullie hem heeft en met me zou willen delen, zou ik daar erg dankbaar voor zijn. Mijn e-mailadres is Ik hoop dat je me kunt helpen. Alvast bedankt, en ga zo door met het geweldige werk aan de website! :laugh: