Zoek MDM

Bulletin

handgeschakelde versnellingsbak van een Toyota 3F

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 8 maanden geleden #48107 door handmatig-mechanisch
Toyota 3F versnellingsbak handleiding Gepubliceerd door manual-mecanica
Goedemiddag, ik zou graag willen dat u mij helpt met de werkplaatshandleiding voor een Toyota 3F-versnellingsbak. Ik heb deze nodig om een rapport te presenteren aan de onderwijsinstelling waar ik studeer. Ik waardeer uw medewerking.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 8 maanden geleden #48108 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp van een Toyota 3F handgeschakelde versnellingsbak
Hallo, geef ons meer informatie. Is dit voor een Landcruiser? 4 of 5 versnellingen. Er zou een identificatienummer op de versnellingsbak moeten staan. Ten tweede, is de tussenbak gesplitst (split transfer case) of bestaat hij uit één stuk (petty box). In ieder geval is er een zeer goede pdf op internet te vinden over H41, H42, enz., voor die legendarische transmissies. Ik ben bekend met deze machines. Als u hulp nodig heeft, kunt u ons schrijven. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 8 maanden geleden #48110 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp van een Toyota 3F handgeschakelde versnellingsbak
Jammer dat ik niets heb kunnen vinden over H41 en H42. En wat betreft de informatie die je vraagt over de doos: die hebben we niet, want het is een doos die we tweedehands hebben gekocht, zonder modelplaatje of iets dergelijks.