Zoek MDM

Bulletin

Seat Cordoba SDI handleiding

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar 6 dagen geleden #46998 door handmatig-mechanisch
handmatige stoel cordoba sdi Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo vrienden, ik heb problemen met de versnellingsbak van mijn Seat Cordoba 1.9 SDI uit 2000.
Het koppelingspedaal ging plotseling naar beneden en kwam niet meer omhoog. Ik heb beide hydraulische cilinders vervangen en het werkt nog steeds niet. Ik heb ze ontlucht, maar niets. Ik vrees dat de fout in de versnellingsbak zit.
Daarom heb ik een forumlid nodig die mij de werkplaatshandleiding voor dit model kan sturen of een link om deze te downloaden. Het is specifiek voor de versnellingsbak, en meer specifiek voor het drukgedeelte van de krukas bij de wielkast. Voordat ik het openmaak, zou ik hier graag gedetailleerde informatie over willen hebben.
Kan de afdekking die de versnellingsbak in dit gebied afsluit zonder problemen worden verwijderd? Hoe zit het met het eruit trekken? Het lijkt mij dat het drukmechanisme van de koppeling via die afdekking bereikbaar is.
Ik heb de handleiding voor de Golf SDI al, maar ik heb meer informatie nodig over het drukgedeelte, waar de ronde afdekking met het VW-logo zit.
Alvast bedankt, vrienden.:)

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.