Zoek MDM

Bulletin

Ik heb een Tsuru 2 werkplaatshandboek nodig.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 9 maanden geleden #44946 door handmatig-mechanisch
Ik heb een Tsuru 2 werkplaatshandboek nodig. Geplaatst door manual-mecanica
Hallo community, als iemand de Tsuru 1 of 2 werkplaatshandleiding heeft, kan hij of zij mij helpen mijn motor te repareren. Ik zou dat zeer op prijs stellen.
mijn e-mail

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 9 maanden geleden #44947 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp: Ik heb een Tsuru 2 werkplaatshandboek nodig.
Hallo allemaal, san123, de Tsuru in andere markten is de Nissan V16. Op deze pagina, onder Nissan-handleidingen, in het gedeelte "zoeken op bestanden", voer "Nissan V16" in. Er zijn verschillende technische handleidingen voor deze auto. Zoals de beheerder al zei, raad ik aan om uw e-mailadres niet op het forum te plaatsen; u kunt spam en andere schadelijke berichten voor uw pc ontvangen. Met vriendelijke groet en veel succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 9 maanden geleden #44949 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp: Ik heb een Tsuru 2 werkplaatshandboek nodig.
Bedankt, maar in die handleiding staan 16 ventielen en in diegene die ik zoek staan er maar 8, of is dat hetzelfde?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 9 maanden geleden - 11 jaar en 9 maanden geleden #44950 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal, san123, het spijt me dat de handleiding niet nuttig was, want ik dacht dat je de handleiding van de GA16DE nodig had. Ik heb online geen informatie over de E16E gevonden. Het elektronische systeem is erg vergelijkbaar, maar het mechanische gedeelte niet. Er staat waarschijnlijk wel informatie in de "red-top" handleiding, zoals die hier bekend staat. Ik vraag de community of iemand die heeft, om die met meneer MR te delen. Als ik iets vind, laat ik het je weten. Wat heb je precies nodig? Met vriendelijke groet en veel succes.
Laatst bewerkt: 11 jaar 9 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 9 maanden geleden #44960 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal, san123, ik heb je de handleiding voor de Nissan E16S naar je e-mailadres gestuurd. Hij is mechanisch gezien erg vergelijkbaar met de E16E, maar deze heeft een carburateur. Als je motorproblemen hebt, is deze handleiding nuttig voor het mechanische gedeelte, aldus een vriend die veel met deze motoren rijdt. Met vriendelijke groet.