Zoek MDM

Bulletin

Hyundai Santa Fe 2.4-16V G4JSG werkplaatshandboek

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden #44799 door handmatig-mechanisch
Hyundai Santa Fe 2.4-16V G4JSG Werkplaatshandboek Gepubliceerd door manual-mecanica
Groeten aan iedereen die een werkplaatshandboek voor de Hyundai Santa Fe 2.4-16V 107Kw G4JSG bouwjaar 2011 heeft of mij daaraan kan helpen, of een timingdiagram heeft. Het gaat hier echter om een ketting en niet om een distributieriem, dus die kan ik alvast klaarmaken. Dank u wel.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden - 11 jaar en 7 maanden geleden #44800 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Hyundai Santa Fe 2.4-16V G4JSG Werkplaatshandboek
Hallo allemaal, motor.sport, ik zag onlangs een van deze auto's vanwege een elektronisch probleem. Ik kon niets over de Hyundai vinden toen ik wat onderzoek deed, maar ik las op Wikipedia dat het een 2.4L-motor is. Het is een gezamenlijke ontwikkeling van Chrysler, Mitsubishi en Hyundai (World Motor) met een distributieketting en variabele kleptiming. De Hyundai 2.4L is qua timing gelijkwaardig aan de Mitsu 4B12. Ik vond dit over de Mitsu; misschien helpt het je.

Wat de handleiding betreft, ik heb die van de Dodge Caliber gebruikt, die op de Chrysler-handleidingenpagina staat. De 2.4L wordt ook wel de "World Engine" genoemd. Hier, onder "Engine, 2.4L", vindt u de procedures voor het afstellen van de distributieriem. Met vriendelijke groet uit Chili.
Laatst bewerkt: 11 jaar 7 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden #44998 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Hyundai Santa Fe 2.4-16V G4JSG Werkplaatshandboek
Hallo Fiat 147, hartelijk dank voor je bijdrage en informatie. Ik zal de lijst met handleidingen controleren zoals je die bij de Chrysler-handleidingen hebt aangegeven. Als er nieuws is, nemen we weer contact met je op. Hartelijk dank. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden #45003 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal, leuk je te ontmoeten, maat. De handleiding is in het Engels. Als je vragen hebt, laat het ons weten. Groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
8 jaar 3 weken geleden #52476 door handmatig-mechanisch
Hallo, je kunt het vinden op autos (punt) repair7 punt com. Veel succes.