Zoek MDM

Bulletin

Hyundai Santa Fe 2.4-16V G4JSG werkplaatshandboek

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden #44799 door handmatig-mechanisch
Hyundai Santa Fe 2.4-16V G4JSG Werkplaatshandboek Uitgegeven door manual-mecanica
Hallo allemaal. Als iemand het werkplaatshandboek heeft of mij kan helpen aan een werkplaatshandboek voor een Hyundai Santa Fe 2.4-16V 107 kW G4JSG uit 2011, of een schema van de distributieriem (het is een ketting, geen getande riem) zodat ik deze correct kan afstellen, alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden - 11 jaar en 11 maanden geleden #44800 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Hyundai Santa Fe 2.4-16V G4JSG Werkplaatshandboek
Hallo iedereen, motorsport, ik zag laatst een van deze auto's vanwege een elektrisch probleem. Ik kon niets vinden over de Hyundai, maar ik las op Wikipedia dat hij een 2,4L-motor heeft, een gezamenlijke ontwikkeling van Chrysler, Mitsubishi en Hyundai (World Motor), met een distributieketting en variabele kleptiming. De Hyundai 2,4L is qua timing vergelijkbaar met de Mitsubishi 4B12. Ik vond dit over de Mitsubishi; misschien is het nuttig.

Wat de handleiding betreft, ik heb die van de Dodge Caliber gebruikt, die te vinden is op de website van Chrysler. Daar wordt de 2.4L-motor ook wel de "wereldmotor" genoemd. De procedures voor het afstellen van de distributieriem van de 2.4L-motor vind je onder "motor". Met vriendelijke groeten uit Chili.
Laatst bewerkt: 11 jaar 11 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden #44998 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Hyundai Santa Fe 2.4-16V G4JSG Werkplaatshandboek
Hallo Fiat 147, hartelijk dank voor je bijdrage en informatie. Ik zal de lijst met handleidingen, zoals je aangaf, controleren, met name die van Chrysler. We nemen weer contact op als er iets verandert. Nogmaals hartelijk dank. Met vriendelijke groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden #45003 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal, leuk jullie te ontmoeten. De handleiding is in het Engels. Laat het ons weten als jullie vragen hebben. Groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
8 jaar en 4 maanden geleden #52476 door handmatig-mechanisch
Hallo, je kunt het vinden op autos (punt) repair7 punt com. Veel succes.