Zoek MDM

Bulletin

Corolla 3ZZFE motor werkplaatshandboek

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden #43897 door handmatig-mechanisch
Corolla 3ZZFE motor werkplaatshandboek Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo vrienden, een knuffel uit Chili. Als iemand het werkplaatshandboek voor de Corolla HB uit 2006 met een 3ZZFE-motor heeft en me dat zou kunnen sturen, zou ik daar eeuwig dankbaar voor zijn. Ik heb het echt dringend nodig vanwege een probleem met de werking van mijn Toyota dat ik nog steeds niet heb kunnen oplossen.

Heel erg bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden #43910 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp van een werkplaatshandboek voor de Corolla 3ZZFE-motor
Welke informatie heb je nodig over die motor? Ik heb geen complete handleiding, alleen wat details, maar die voor de 1ZZ (1.8) misschien zijn die nuttig, ze zijn hetzelfde, alleen de cilinderinhoud verandert; ik heb de OnDemand 5 en ik kan je sturen wat je nodig hebt... laat het me weten als het nuttig is!!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden #44000 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp van een werkplaatshandboek voor de Corolla 3ZZFE-motor
Als het dezelfde gegevens zijn, kan het misschien nuttig zijn. Stuur me zoveel mogelijk informatie over het ontstekings- en stationairregelsysteem, dat wil zeggen de meetwaarden van de sensoren en actuatoren, en alles wat je verder nog kunt bedenken. Ik zou het enorm waarderen. Ik laat je weten of het nuttig was.

Bedankt.