Zoek MDM

Bulletin

Ik verzoek om een demontage van de Swift 1.6 carburateur.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 1 maand geleden - 16 jaar 2 maanden geleden #3939 door handmatig-mechanisch
Ik verzoek om een overzicht van de 1.6 Swift carburateur, inclusief slangaansluitingen en vacuümkleppen. Als iemand er een heeft, stuur die dan naar mij.
Sommige berichten zijn verborgen voor niet-geregistreerde gebruikers. Meld u aan of registreer om ze te bekijken.

Bedankt.
Laatst bewerkt: 16 jaar en 2 maanden geleden door . Reden: e-mailadres verbergen

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #8197 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Vraag om een uitsplitsing van de Swift 1.6 carburateur
Als je een reactie hebt, stuur die dan naar mij. Ik heb die alvast nodig. Alvast bedankt. Met vriendelijke
groet.:)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #8212 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Vraag om een uitsplitsing van de Swift 1.6 carburateur
Ik denk dat ik in ieder geval de uitsplitsing heb. Ik zal het in de werkplaats nakijken en het naar je opsturen.

Verder
16 jaar 2 maanden geleden #8214 volgens werkplaatshandboek
Reactie van Werkplaatshandboek op het onderwerp Re: Aanvraag van een specificatie van de Swift 1.6 carburateur
Verberg uw e-mailadres als u het in een bericht vermeldt. Wij raden u echter aan om contact met ons op te nemen via de privéberichtenfunctie van de site.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 1 maand geleden #8713 door handmatig-mechanisch
bari schreef:

Ik denk dat ik in ieder geval de uitsplitsing heb. Ik zal het in de werkplaats nakijken en het naar je opsturen.

Dat zou heel nuttig zijn, dank u wel.