Zoek MDM

Bulletin

Handmatig programma voor het repareren van fouten en diagnose

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden - 12 jaar en 3 maanden geleden #42631 door handmatig-mechanisch
Handleiding Programma Reparatie Fouten en Diagnostiek Gepubliceerd door manual-mecanica
Deze handleiding is een compendium van handleidingen. Het bevat alles wat nodig is voor de distributieketting of -riem, probleemoplossing, beschrijving van foutcodes en alles wat u nodig hebt om de auto grondig te leren kennen, van het verlichtingssysteem tot de aansluitschema's van de PCM (motorcomputer), TCM (transmissiecomputer), platen en ankers, koelschema's en elektronische schema's, en nog veel meer.

ALLEEN VOOR XP OF VERSIES VÓÓR WINDOWS

Ik heb dit programma ongeveer 3 dagen geleden gekocht via deze pagina: www.manualdereparaciondeautos.com/manual...racion-seat-cordoba/ , maar het was voor mij nutteloos omdat ik geen Windows XP heb. Bovendien wil ik het programma graag kwijt, omdat de verkoper van deze pagina zijn klanten slecht behandelt en het geen origineel programma is, aangezien het een programma is dat hij zelf heeft gekopieerd.

LET OP: Het programma is niet getest (het kan mislukken).

Ik laat u afbeeldingen achter:

Ik heb ook instructies voor de installatie van het programma en een video waarin de procedures worden uitgelegd.

Het zijn twee RAR-bestanden en ze zijn beide ongeveer 1 GB groot. Hoe kan ik ze overzetten?
Laatst bewerkt: 12 jaar 3 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #42635 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het onderwerp van het programma voor handmatige reparatie, storingen en diagnose
Ik heb 3.18, dat dateert uit 2007 en werkt op Windows 7. Ik zie dat deze versie tot en met 2009 loopt, het zou goed zijn om er even naar te kijken.

Ik weet niet hoe je de links kunt plaatsen; als iemand het weet, laat dan een reactie achter.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.