Zoek MDM

Bulletin

Mercedes 250d W124 werkplaatshandboek

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 5 maanden geleden #41699 door handmatig-mechanisch
Mercedes 250d W124 werkplaatshandboek Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik zou graag de werkplaatshandleiding voor de Mercedes 250d W124 uit 1990 willen hebben. Ik zou het op prijs stellen als iemand die naar mij zou kunnen sturen.
Met vriendelijke groet

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 5 maanden geleden #41701 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op de werkplaatshandleiding van de Mercedes 250d W124
Mercedes W124 200, 230, 260, 300 Werkplaatshandboek (Spaans)
Deze titel is te vinden in de sectie handleidingen, samen met andere titels gerelateerd aan de 250d. Mijn vraag is: komt het doordat ik een beetje koppig ben en niet goed zoek? Ik stel deze vraag omdat ik veel van dit soort berichten zie, en het enige wat je hoeft te doen is naar de sectie handleidingen te gaan en op 'Downloaden' te klikken.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 5 maanden geleden - 12 jaar en 5 maanden geleden #41702 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op de werkplaatshandleiding van de Mercedes 250d W124

igryo schreef: Mercedes W124 200, 230, 260, 300 Werkplaatshandboek (Spaans)
Deze titel is te vinden in de handleidingen en andere titels verwijzen naar de 250d. Mijn vraag is: komt het doordat ik koppig ben omdat ik niet zoek? Ik stel deze vraag omdat ik veel van dit soort berichten zie en je alleen maar naar de handleidingen hoeft te gaan en op downloaden hoeft te klikken.

Hoi "igryo", bedankt voor je reactie. Ik vraag het niet omdat ik koppig ben omdat ik niet heb gezocht, maar omdat ik al in de handleidingen heb gekeken en er geen voor dit model heb gevonden. Er is een werkplaatshandboek voor de W124 200, 230, 260 en 300, zoals je al zei, maar deze modellen rijden op benzine, wat voor mij nutteloos is omdat de 250d diesel is. Daarom vraag ik het hier, voor het geval iemand het had en het niet in de handleidingen heeft gezet.
groeten.
Laatst bewerkt: 12 jaar 5 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 5 maanden geleden #41723 door handmatig-mechanisch
:boos: Ik heb de handleiding gedownload en grondig gecontroleerd, op zoek naar de dieselmotor om je te vertellen dat ik gelijk had, maar dat is niet zo. Hehehe,:fluit:

je had gelijk.:lachen:

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 5 maanden geleden #41781 door handmatig-mechanisch

igryo schreef::boos: Ik heb de handleiding gedownload en grondig doorgenomen, op zoek naar de dieselmotor om je te vertellen dat ik gelijk had, maar dat is niet zo. Hehehehe,:fluit:

je had gelijk:lachen:

hahaha B)