Zoek MDM

Bulletin

Werkplaatshandboek Mercedes 250d w124

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 7 maanden geleden #41699 door handmatig-mechanisch
Werkplaatshandboek voor de Mercedes 250d W124. Uitgegeven door manual-mecanica.
Hallo, ik zou graag het werkplaatshandboek voor de Mercedes 250d W124 uit 1990 willen hebben. Als iemand het mij kan toesturen, zou ik daar zeer dankbaar voor zijn.
Met vriendelijke groeten

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 7 maanden geleden #41701 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Mercedes 250d w124 werkplaatshandboek
Werkplaatshandboek Mercedes W124 200, 230, 260, 300 (Spaans)
Deze titel is te vinden in de sectie handleidingen, samen met andere handleidingen voor de 250d. Mijn vraag is: komt dit door luiheid en is er niet goed gezocht? Ik zeg dit omdat ik veel berichten zoals deze zie, terwijl mensen alleen maar naar de handleidingen hoeven te gaan en op downloaden te klikken.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 7 maanden geleden - 12 jaar en 7 maanden geleden #41702 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Mercedes 250d w124 werkplaatshandboek

igryo schreef: Werkplaatshandboek Mercedes W124 200, 230, 260, 300 (Spaans).
Deze titel staat in de sectie handleidingen, samen met andere handleidingen voor de 250d. Mijn vraag is: komt het door luiheid dat ze niet hebben gezocht? Ik zeg dit omdat ik veel berichten zoals deze zie, terwijl mensen alleen maar naar de handleidingen hoeven te gaan en op downloaden te klikken.

Hallo "igryo", bedankt voor je reactie. Ik vraag dit niet omdat ik lui ben en niets kan vinden voor dit model; ik heb al in de handleidingen gekeken en kon het niet vinden. Er is een werkplaatshandleiding voor de W124 200, 230, 260 en 300, zoals je al zei, maar die modellen zijn op benzine, wat voor mij niet relevant is omdat de 250d een diesel is. Daarom vroeg ik het hier, voor het geval iemand het had en het nog niet in de handleidingensectie had geüpload.
groeten.
Laatst bewerkt: 12 jaar en 7 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 7 maanden geleden #41723 door handmatig-mechanisch
:boos: Ik heb de handleiding gedownload en er specifiek naar gekeken, op zoek naar de dieselmotor, om je te kunnen vertellen dat ik gelijk had, maar dat is niet zo. Hehehe,:fluit:

je had gelijk:lachen:

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 7 maanden geleden #41781 door handmatig-mechanisch

igryo schreef::boos: Ik heb de handleiding gedownload en specifiek naar de dieselmotor gezocht om je te kunnen vertellen dat ik gelijk had, maar dat is niet zo. Hehehe,:fluit:

je had gelijk:lachen:

hahaha B)