Zoek MDM

Bulletin

handleiding voor nissan tsuru I model 86

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 5 maanden geleden #3860 door handmatig-mechanisch
Handleiding voor de Nissan Tsuru I, modeljaar 1986. Uitgegeven door manual-mecanica
Beste forumleden, ik schrijf u om te vragen of iemand de handleiding heeft of weet waar ik die kan vinden voor mijn Nissan Tsuru I uit 1986. Ik heb informatie nodig over het elektrische systeem. Met name wil ik weten welke draad de dashboardindicatoren, richtingaanwijzers en koelventilator van stroom voorziet. Alvast bedankt. :droog:

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 5 maanden geleden #3865 door handmatig-mechanisch
Antwoord van Manual-mechanics op het onderwerp Re: handleiding voor Nissan Tsuru I model 86
Ik had een soortgelijk probleem en net als jij heb ik het op een andere site geplaatst, maar niemand kon me helpen. Mijn probleem was groter omdat mijn motor vastliep.
Maar tijdens mijn zoektocht naar informatie over mijn motor vond ik deze pagina:
www.esnips.com.
Registratie is niet nodig; kijk bovenaan naar
"Engine Service Manual"
en klik, afhankelijk van welke Nissan B-serie motor je zoekt, op het ZIP-bestand. Je komt dan op een andere pagina terecht waar je opnieuw op het ZIP-bestand klikt, waarna het automatisch wordt gedownload.
Het probleem met het downloaden van deze handleidingen was dat ze met een wachtwoord beveiligd waren en ik er geen toegang toe kreeg. Ik heb van alles geprobeerd om ze te openen, maar het lukte me niet.
Pas een maand later bedacht ik me dat ik de eerste letter van het alfabet kon gebruiken, en voilà!
Ik hoop dat het voor jou ook werkt, of het nu de eerste letter van het alfabet is of de eerste letter van een klinker.:woohoo:

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.