Zoek MDM

Bulletin

handleiding voor nissan tsuru I model 86

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 2 maanden geleden #3860 door handmatig-mechanisch
Handleiding voor Nissan Tsuru I model 86 Gepubliceerd door manual-mecanica
Forumleden, ik vraag of iemand de handleiding voor mijn Tsuru I, model 86, heeft of weet waar ik die kan vinden. Ik heb informatie nodig over het elektrische systeem. Om precies te zijn, ik moet weten waar of welke draad de dashboardindicatoren, de richtingaanwijzers en de ventilator van stroom voorziet. Alvast bedankt. :droog:

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 1 maand geleden #3865 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Handleiding voor Nissan Tsuru I model 86
IK HAD EEN SOORTGELIJK PROBLEEM EN NET ALS JIJ HEB IK MIJN PROBLEEM OP EEN ANDERE SITE GEPUBLICEERD, MAAR NIEMAND KON MIJ HELPEN. MIJN PROBLEEM WAS GROTER OMDAT MIJN MOTOR VASTLOOPTE.
MAAR OP ZOEK NAAR INFORMATIE OVER MIJN MOTOR VOND IK DEZE PAGINA
www.esnips.com
REGISTREREN IS NIET VERPLICHT, KIJK GEWOON BOVEN DE
MOTORHANDLEIDING
EN KLIK, AFHANKELIJK VAN DE MOTOR VAN DE NISSAN B-SERIE, OP DE ZIP-CODE. DIT VERWIJST JE NAAR EEN ANDERE PAGINA WAAR JE OPNIEUW OP DE ZIP-CODE KLIKT. DEZE WORDT AUTOMATISCH GEDOWNLOAD. Het
probleem dat ik had bij het downloaden van deze handleidingen was dat ze een wachtwoord hadden, en toen ik ze probeerde te lezen, kon ik er niet bij. Ik heb op alle mogelijke manieren geprobeerd ze te openen, maar het lukte me nooit.
Pas een maand later bedacht ik om de eerste letter van het alfabet toe te voegen en het werkte.
Ik hoop dat ze nuttig voor je zijn. Of het nu de eerste letter van het alfabet is of de eerste letter van het alfabet, het zal je helpen.:woohoo:

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.