Zoek MDM

Bulletin

xsara II

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 10 maanden geleden #39782 door handmatig-mechanisch
xsara II Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik zou graag een handleiding willen vinden voor het demonteren van de achteras van een Xsara II met schijfremmen, aangezien ik de lagers van een draagarm moet vervangen. Alvast bedankt voor eventuele oplossingen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 10 maanden geleden #39806 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica onderwerp XSara II
Als je naar het tabblad Handleidingen gaat, op Werkplaatshandleidingen klikt en vervolgens het woord Xsara intikt om te zoeken, zie je twee handleidingen, één geüpload door aitortxu en de andere door maptc, die behoorlijk goed zijn. Laten we eens kijken of ze iets voor je zijn. (Eerst moeten we controleren wat we hebben, met dank aan onze collega's.) Gelukkig nieuwjaar allemaal.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 10 maanden geleden #39814 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica onderwerp XSara II
Hartelijk dank voor je reactie, maar voordat ik iets publiceer, heb ik die handleidingen al doorgenomen en ik kan nergens iets vinden over de achteras. Ik wil ook nog even opmerken dat deze handleidingen, voor de rest van de problemen die zich kunnen voordoen, zeer compleet zijn en dat ze, als ze een probleem voor mij hebben opgelost, iedereen die een van die modellen heeft, zouden aanraden om ze te downloaden, want ze zijn erg nuttig.