Zoek MDM

Bulletin

werkplaatshandboek rodeo isuzu 3.2l 1999 24v

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39078 door handmatig-mechanisch
Isuzu Rodeo 3.2L 1999 24V Werkplaatshandboek Geplaatst door manual-mecanica
Ik vraag een werkplaatshandboek aan voor een Isuzu Rodeo uit 1999 met een 3.2L 24V-motor. Ze hebben een versnelling op een van de nokkenassen veranderd en bij het starten heeft hij geen vermogen en verschijnen de codes P1340, P0300 en P0463. Het klinkt ook alsof er geen olie bij de cilinderkoppen komt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39168 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Isuzu Rodeo 3.2L 1999 24V werkplaatshandboek
Er kwam een 3.2L Rodeo bij mijn werkplaats binnen met hetzelfde probleem. Ze hadden ook een versnelling vervangen en het probleem bleek een slechte synchronisatie van de versnellingen te zijn. De versnellingen van dit voertuig hebben een mechanisme om aan beide kanten op een andere versnelling te drukken en zo geluiden zoals gebrek aan smering te voorkomen. U kunt de handleiding hier op de site downloaden in de sectie Werkplaatshandleidingen. Mocht u hem niet kunnen vinden, laat het me dan weten, dan stuur ik hem u toe.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39170 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Isuzu Rodeo 3.2L 1999 24V werkplaatshandboek
Er kwam een 3.2L Rodeo bij mijn werkplaats binnen met hetzelfde probleem. Ze hadden ook een versnelling vervangen en het probleem bleek een slechte synchronisatie van de versnellingen te zijn. De versnellingen van dit voertuig hebben een mechanisme om aan beide kanten op een andere versnelling te drukken en zo geluiden zoals gebrek aan smering te voorkomen. Ik stuur je de handleiding.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39171 door handmatig-mechanisch
Er kwam een 3.2L Rodeo bij mijn werkplaats binnen met hetzelfde probleem. Ze hadden ook een versnelling vervangen en het probleem bleek een slechte synchronisatie van de versnellingen te zijn. De versnellingen van dit voertuig hebben een mechanisme om aan beide kanten op een andere versnelling te drukken en zo geluiden zoals gebrek aan smering te voorkomen. Ik stuur je de handleiding.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39193 door handmatig-mechanisch
Bedankt, Spino. Kun je me de handleiding sturen zodat ik de synchronisatie kan controleren? Dan laat ik je de resultaten weten.
Met vriendelijke groet.