Zoek MDM

Bulletin

De interieurventilator van de Peugeot Partner werkt niet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden - 13 jaar en 3 maanden geleden #37348 door handmatig-mechanisch
Hallo forumleden. Ik heb het volgende probleem: de interieurventilator in mijn Peugeot Partner werkt niet. Mij is verteld dat het aan de spanningsregelaar ligt, maar ik weet niet waar die zit of hoe ik hem moet verwijderen om hem te vervangen door een exemplaar van de sloop. Ik zit momenteel echt in de problemen. Alvast bedankt
Laatst bewerkt: 13 jaar en 3 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #37621 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics met betrekking tot de niet-werkende interieurventilator van de Peugeot Partner
Hallo, zoek eerst de kachelmotor, want daar zit het probleem in. Doe het volgende: schuif de passagiersstoel naar achteren, zet de rugleuning in de ligstand, ga liggen met je hoofd onder het dashboard, en je vindt de motor. Verwijder de drie schroeven, haal de motor eruit en kijk onder de schoepen van de motor. Daar zie je de printplaat met de snelheidsregelaar. Verwijder deze en repareer hem. Vervang de transistors; die branden meestal door als je de printplaat niet vervangt. Eigenlijk zou je de printplaat moeten vervangen, maar het is goedkoper om alleen de transistors te vervangen. Ik hoop dat mijn hulp nuttig is. Tot ziens!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.