Zoek MDM

Bulletin

ECU-SENSORS elektrisch circuit, gol 1.9 sd 2000

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #37239 door handmatig-mechanisch
ECU-SENSORS elektrisch circuit, gol 1.9 sd 2000 Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo vrienden van het forum, ik heb het elektrische circuit van de ECU-SENSORS nodig, gol 1.9 sd 2000, het probleem is dat de motor rookt tussen 1200-2000 tpm. Ik heb door het meten van de spanning in de pomp vastgesteld dat deze eerder omhoog gaat dan aangegeven (het zou progressief moeten zijn), maar bij 1500 tpm is het 10-11 V. Als iemand een idee heeft, ik heb het circuit ervan en zou het me kunnen sturen, zou ik dat op prijs stellen. -
Hartelijk dank
Jorge gral pico la pampa

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #37259 door handmatig-mechanisch
Antwoord uit een handleiding voor monteurs over het onderwerp: ECU-SENSOREN elektrisch circuit, Gol 1.9 SD 2000
Goed. Hij rookt niet door oververhitting, maar door een gebrek aan voorvervroeging produceert hij blauwachtig witte rook. Controleer de timing van de pomp met een meetklok vanaf het begin van de nokkenasslag (0,90 mm +/- 9 mm), rekening houdend met het BDP.
NOG EEN: Controleer of de EGR-klep de kogels niet breekt. NOG EEN: De brandstoftoevoer naar de pomp is mogelijk onvoldoende en de hydraulische voorvervroeging werkt niet. Vervang het filter en brand de leiding met een brander.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #37260 door handmatig-mechanisch
Antwoord uit een handleiding voor monteurs over het onderwerp: ECU-SENSOREN elektrisch circuit, Gol 1.9 SD 2000
Onder de pomp bevindt zich een elektrisch bediende flow control unit (ECU) en de vierpolige koelvloeistoftemperatuursensor. Koppel de temperatuursensor los tijdens het draaien om eventuele veranderingen te zien. Ik ben momenteel niet in de werkplaats en weet niet meer hoe ik hem moet testen. Succes, en vergeet niet te posten hoe het is gegaan.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #37265 door handmatig-mechanisch
Bedankt SAN voor je reactie. Het kan zijn dat er te weinig vervroeging is en dat is de reden dat hij rookt tussen 1500 en 2000 toeren per minuut. Ik heb de vervroegingsstekker losgekoppeld en de motor werkt perfect, zonder problemen. Ik denk daarom dat er een kabel is doorgesneden of dat een centrale sensor niet goed werkt. De grote stekker in de cilinderkop is in orde. We moeten kijken welke de centrale bereiken en die testen. Daarom wil ik het schema. De monteur en de pompman zeggen dat er geen probleem is met de pomp. Ik heb hem naar de elektricien gebracht en die vertelde me dat het de pomp was. Ik ben elektronisch technicus en het lijkt mij dat het probleem hier zit. Bedankt. -