Zoek MDM

Bulletin

hulp

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39241 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp hulp
Ja, het was oliedamp, en hij rookt nog steeds, vooral als ik gas geef. Nadat de motor was gemonteerd, na alles wat eraan gedaan was, heb ik hem ongeveer 30 minuten laten draaien zonder hem op straat te laten rijden, maar de rook blijft. Volgens de man in de werkplaats moet hij een paar kilometer per uur flink kunnen rijden voordat de nieuwe onderdelen zich zetten. Ik weet niet of dat klopt.
Als je van bovenaf kijkt en de bougie verwijdert, zie je de zuiger nat van de olie na het draaien. Als het klopt, zijn de uitlaatdemper, de pijp, enz. nat van de olie, maar wat me zorgen baart, is dat de zuiger nog steeds nat wordt. Als hij werkt, en bedankt voor de antwoorden.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39242 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp hulp
Nou, de rook is olie en het is hetzelfde als voorheen, na alles wat eraan gedaan is.:( Nadat ik de motor weer in elkaar had gezet, heb ik hem ongeveer 30 minuten laten draaien. Ik ben er nog niet mee op de openbare weg geweest, want hij rookt veel, vooral bij het accelereren. Je hebt gelijk, de uitlaat, demper, enz. zijn nat van de olie, maar als je kijkt waar de bougie in gaat, zie je de zuiger nat van de olie. Nadat hij het doet, volgens de man in de werkplaats, moet hij een paar kilometer draaien voordat de nieuwe onderdelen zich hebben gevestigd. Klopt dat? Hoe kan het weer misgaan als de motor weer bijna als nieuw is? Bedankt voor de antwoorden. Wat kan ik doen? Wachten?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.