Hallo, ik heb de handleiding voor de KDJ 90 met de 1KD FTV-motor, een 3000cc vier-in-lijn dieselmotor met 160 pk en een D4D-motor.
De motor is hetzelfde, de elektronica is iets anders en de mijne heeft een intercooler, terwijl de 4Runner, tenzij deze later is geïnstalleerd, zonder intercooler vervangen zou zijn. Toyota gebruikt dezelfde motor voor veel modellen. Deze is erg oud; hij begon met 130 pk en ze hebben hem uitgeperst tot 220 pk, maar het blok is hetzelfde. Ik heb er net een gerepareerd. Ik kan u informatie geven, of u kunt alle handleidingen, elektrische schema's en onderdelenlijsten vinden in de documentensectie op de website
www.kdjoteros.com . Als dit uw auto is en u bent hem aan het voorbereiden, neem dan eens een kijkje in de doe-het-zelfsectie. Ik heb een drijfstang en klepsteelafdichtingen vervangen, de cilinderkop schoongemaakt, de EGR-klep en -koeler verwijderd en de katalysator verwijderd. Ik heb er 15 pk bijgekregen en het inlaatkanaal verwijderd. Hoe dan ook, hallo, als je iets nodig hebt, ben ik er voor je.