Zoek MDM

Bulletin

Focus 1.8 TDCI handmatige modificatie 2008

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #33906 door handmatig-mechanisch
Focus Manual 1.8 TDCI Mod 2008 Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik heb het werkplaatshandboek nodig voor de Focus 1.8 TDCI uit 2008.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #33918 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Focus 1.8 TDCI handleiding, model 2008
Hallo vriend, ik kan je zeker helpen met de informatie die je nodig hebt, maar de informatie wordt uit een autoprogramma gehaald. Het moet worden geëxtraheerd in meerdere PDF-bestanden voor elk onderdeel van het voertuig, dus je zult zien dat het een beetje omslachtig is, haha, maar het kan veilig worden gedaan. Specificeer wat je nodig hebt, zodat ik ter zake kan komen bij het verkrijgen van de informatie. Ik heb het serienummer van de carrosserie nodig. Het is in het Engels, maar het is nog steeds erg handig.

Geef me je e-mailadres en ik stuur het je zodra ik het heb, maar tegelijkertijd zou ik graag willen weten of je me kunt helpen met het volgende:

Onderdelen- en werkplaatshandleiding, indien mogelijk, voor de BobCat S185 Turbo Series Skid Steer Loader, 525015559. Het volgende adres bevat een link waarmee je de omslag van deze handleidingen in meer detail kunt bekijken.

truck-expert.net/Bobcat-S175-en-S185-Turbo_1046.html

Ik hoop dat we elkaar kunnen helpen, dat is waar het om draait.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34006 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Focus 1.8 TDCI handleiding, model 2008
Hallo, bedankt, mijn e-mailadres is Ik heb de handleiding waar je om vroeg niet, maar ik zal kijken of ik hem kan krijgen.