Zoek MDM

Bulletin

Nissan tsuru b13 handleiding

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 7 maanden geleden #3241 door handmatig-mechanisch
Handleiding voor de Nissan Tsuru B13. Uitgegeven door manual-mecanica.
Hallo forumleden, ik heb een vraag. Ik bezit een Mexicaanse Nissan Tsuru uit 1993 met de E16 8-kleppenmotor en ik zou graag willen weten of er een handleiding voor deze motor bestaat. Ik heb problemen met olieverbruik en ik heb de vacuüm- en uitlaatgascirculatieschema's nodig, evenals alle andere relevante informatie. Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie me hierbij kunnen helpen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden #7242 door handmatig-mechanisch
Antwoord van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Nissan Tsuru B13 handleiding
Hé vriend, kijk eens naar de Tsuru-handleiding; die bevat alles wat je nodig hebt. Ik heb hem al bekeken en hij is erg compleet. Je kunt ook de handleiding van de B13-motor raadplegen, maar die is misschien niet geschikt voor jou omdat jouw motor elektronische brandstofinjectie heeft. En als er olie lekt, controleer dan de afdichtingen en de cilinderkoppakkingen. Vergeet ook niet dat je bij elke onderhoudsbeurt verschillende onderdelen moet controleren en vervangen, afhankelijk van de kilometerstand van je auto!
Groetjes!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 11 maanden geleden #39864 door handmatig-mechanisch
Antwoord van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Nissan Tsuru B13 handleiding
Allereerst hartelijk dank en groeten. Het probleem is dat ik de distributieriem net heb afgesteld en verschillende handleidingen heb geraadpleegd, maar die gebruiken allemaal een kettingaandrijving. Ik denk dat ik misschien een fout heb gemaakt met de timing. De nokkenaspoelie heeft twee markeringen: een driehoek en een nul. Welke moet ik uitlijnen met de nul op de krukaspoelie?