Zoek MDM

Bulletin

Nissan tsuru b13 handleiding

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 2 maanden geleden #3241 door handmatig-mechanisch
Nissan Tsuru B13 Handleiding Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo forumleden, ik heb een verzoek voor jullie. Ik bezit een Mexicaanse Nissan Tsuru uit 1993 met een E16 8-kleppenmotor. Ik zou graag willen weten of er een handleiding voor deze motor is. Ik heb problemen met het olieverbruik en ik heb het vacuüm- en benzinestroomschema nodig, en alles wat erbij komt kijken. Ik zou het erg op prijs stellen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 5 maanden geleden #7242 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re:Nissan Tsuru B13 handleiding
Kijk eens in de handleiding van Tsuru, daarin staat wat je nodig hebt. Ik heb hem al gecontroleerd en hij is heel compleet. Je kunt ook de handleiding van de B13-motor bekijken, maar die is misschien niet geschikt voor jou, omdat die van jou elektronische injectie heeft. Als er olie lekt, controleer dan de borgringen en de keerringen van de kop. Vergeet ook niet dat je bij elke onderhoudsbeurt de motor moet controleren en verschillende dingen moet vervangen, afhankelijk van de kilometerstand van je schip!!!
Groeten!!!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 7 maanden geleden #39864 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re:Nissan Tsuru B13 handleiding
Allereerst, bedankt en vriendelijke groeten. Het punt is dat ik hem net heb afgesteld en verschillende handleidingen heb geraadpleegd, maar ze hebben het allemaal over het kettingsysteem. Ik dacht dat ik misschien een fout had gemaakt met de timing. De krukaspoelie heeft twee merktekens: een driehoek en een nul. Welke moet ik op de juiste plaats zetten met de nul op de krukaspoelie?