Zoek MDM

Bulletin

Lombardini RD290 motorhandleiding

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #31445 door handmatig-mechanisch
Handleiding voor de Lombardini RD290-motor. Uitgegeven door manual-mecanica.
Mocht iemand de reparatiehandleiding voor de Lombardini RD290-motor hebben, laat het me dan weten

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #31496 door handmatig-mechanisch
Antwoord van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Lombardini RD290 motorhandleiding
Ik denk dat het, gezien deze aanduiding, om een ​​Rugerini Diesel 290 gaat. Ik ben niet bekend met Lombardini. Houd er rekening mee dat Rugerini werd overgenomen door Lombardini, en later werden beide overgenomen door Kohler. Sommige onderdelen van de motor dragen het Lombardini-logo. Ik heb een Engelstalige afbeelding bijgevoegd, mocht dat nuttig zijn. Met vriendelijke

groeten

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #31498 door handmatig-mechanisch
Antwoord van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Lombardini RD290 motorhandleiding
Ik denk dat het, gezien deze aanduiding, om een ​​Rugerini Diesel 290 gaat. Ik ben niet bekend met Lombardini. Houd er rekening mee dat Rugerini werd overgenomen door Lombardini, en later werden beide overgenomen door Kohler. Sommige onderdelen van de motor dragen het Lombardini-logo. Ik heb een Engelstalige afbeelding bijgevoegd, mocht dat nuttig zijn. Met vriendelijke

groeten