Zoek MDM

Bulletin

Aanvraag voor de KA24DE-motorhandleiding

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #31368 door handmatig-mechanisch
Verzoek om de KA24DE motorhandleiding Geplaatst door manual-mecanica
Hallo vrienden, ik heb een Nissan Urvan die ik niet heb kunnen repareren omdat ik geen handleiding heb om de aanpassingen te doen en de onderdelen te controleren die mogelijk nog in andere voertuigen met dezelfde motor zitten. Het is voor mij erg moeilijk geweest om onderdelen voor deze unit te verkrijgen. Ik weet dat andere voertuigen de KA24DE hebben, maar ik wil niet het risico lopen onderdelen te kopen zonder te weten of ze er nog in zitten. Ik heb een KA24DE-motor die ik uit een Altima heb gehaald, maar op het eerste gezicht is die niet dezelfde als die in mijn truck, omdat de Altima voorwielaandrijving heeft. Ik zou echter graag willen weten welke onderdelen ik kan verwijderen die in mijn motor achterblijven, zodat ik de tweede kan maken en mijn bus kan starten. Ik hoop dat iemand mij kan helpen en ondersteunen met de handleiding voor deze motor en, als het niet te veel gevraagd is, ook voor de Altima, als de informatie apart is.

Groeten en alvast heel erg bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #31441 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: verzoek om de KA24DE motorhandleiding
Welke informatie heb je nodig?
Ik kan je alleen de motorophanging, drijfstang en klepafstelling geven. Maar geef me de nomenclatuur van je motor in cm of inches.
Wat je zegt, ze zijn niet hetzelfde, natuurlijk niet, vooral niet vanwege de motorconfiguratie.
Alleen de motor is hetzelfde. Wat betreft het kunnen verwisselen van onderdelen... Ik betwijfel het, want bijna altijd, zelfs als de motorconfiguratie wordt gewijzigd, worden de motorophanging en accessoires (waterpomp of stuurinrichting, dynamo, enz.) gewijzigd. Geef me alsjeblieft wat informatie over wat je probeert te doen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.