Zoek MDM

Bulletin

Aanvraag voor de handleiding van de KA24DE-motor

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #31368 door handmatig-mechanisch
Aanvraag voor de handleiding van de KA24DE-motor. Uitgegeven door manual-mecanica
Hallo vrienden, ik heb een Nissan Urvan die ik niet kan repareren omdat ik de handleiding niet heb om de nodige aanpassingen te doen en te controleren welke onderdelen van andere voertuigen met dezelfde motor passen. Het is erg moeilijk om onderdelen voor deze motor te vinden, en ik weet dat andere voertuigen de KA24DE-motor gebruiken, maar ik wil geen onderdelen kopen zonder te weten of ze passen. Ik heb een KA24DE-motor uit een Altima, maar op het eerste gezicht lijkt die niet hetzelfde als die in mijn busje, omdat de Altima voorwielaandrijving heeft. Ik zou graag willen weten welke onderdelen ik van mijn motor kan gebruiken om de twee te combineren en mijn busje weer rijdend te krijgen. Ik hoop dat iemand me kan helpen en me de handleiding voor deze motor kan bezorgen, en als het niet te veel moeite is, ook de handleiding voor de Altima als die apart verkrijgbaar is.

Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #31441 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp : Verzoek om de handleiding voor de KA24DE-motor
Welke informatie heb je nodig?
Ik kan je alleen de lager-, drijfstang- en klepspeling geven. Maar geef me de specificaties van je motor in centimeters of inches.
Wat betreft je opmerking dat ze niet hetzelfde zijn, natuurlijk zijn ze niet hetzelfde, vooral vanwege de motoropbouw.
​​Alleen de motor zelf is hetzelfde. Wat betreft het uitwisselen van onderdelen... ik betwijfel het, want zelfs als de motoropbouw verandert, zijn de motorsteunen en accessoires (waterpomp, stuurbekrachtigingspomp, dynamo, enz.) bijna altijd anders. Geef me meer informatie over wat je precies wilt doen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.