Zoek MDM

Bulletin

xsara picasso

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #29529 door handmatig-mechanisch
xsara picasso Geplaatst door manual-mecanica
Hallo vrienden, ik heb een probleem met een Xsara Picasso uit 2001 met een motor van 2.000 toeren. Het bleek dat de auto automatisch startte en perfect werkte, totdat hij plotseling opstartte en in de beperkte modus ging en niet boven de 3.000 tpm kwam. Daarna zette ik hem uit en startte hij niet meer vanzelf, niets meer dan automatisch starten. Ik liet hem een hele week stilstaan en probeerde het opnieuw, en hij startte vanzelf. Na een week startte hij weer niet. Toen ik hem weer terugkreeg, verving ik de brandstofpomp, de nokkenassensor, de krukassensor en de flowmeter, maar de auto startte nog steeds niet. Ik controleerde de regeleenheid draad voor draad en het enige dat kapot was, was de min die naar de gloeibougies gaat. Ik bracht hem echter naar Citroën en daar vertelden ze me eerst dat het me ongeveer 550 euro zou kosten en dat ze de flowmeter, de nokkenassensor en de krukassensor zouden vervangen. Ik vertelde ze echter dat ik alles al had gedaan. dat en het werkte niet, dus ik nam de auto mee omdat die gast dezelfde kant op ging als ik, dus ik wist al dat het niet goed zou komen, dus twee weken later bracht iemand anders hem weer naar Citroën en ze vertelden hem niet wat het was, maar ze vertelden hem wel dat het hem ongeveer 2500 euro zou kosten, dus brachten ze de auto naar een andere garage. Wat ze daar deden was alle bedrading vervangen, maar de auto start nog steeds niet, laten we zeggen dat hij nu zelfs niet meer start met automatisch starten, hij is echt dood. Laten we eens kijken of je me wat advies kunt geven, want mijn neuronen beginnen op te branden. Nou, laat me je vertellen dat de brandstofpomp de diesel met kracht aanstuurt en dat er ook diesel bij de injectoren komt, hoewel die niet injecteren. HEEL ERG BEDANKT

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.